Malama Skrevet 5. juni 2007 #62 Skrevet 5. juni 2007 Lette frem igjen denne igjen jeg. Absolutt på tide å velge en sang å danse til.... Vi har kjøpt inn ei klassisk plate med noen valser på, sånn for å øve i alle fall, men jeg hadde litt lyst å ha en mer "vanlig sang" med en tekst som betyr noe, som sangen vi skal danse til på den store dagen. (og egentlig er det vel ikke så dumt å begynne å øve til "rett sang" etterhvert, det er knapt tre uker igjen...)
kathrine79 Skrevet 5. juni 2007 #63 Skrevet 5. juni 2007 Lette frem igjen denne igjen jeg. Absolutt på tide å velge en sang å danse til.... Vi har kjøpt inn ei klassisk plate med noen valser på, sånn for å øve i alle fall, men jeg hadde litt lyst å ha en mer "vanlig sang" med en tekst som betyr noe, som sangen vi skal danse til på den store dagen. (og egentlig er det vel ikke så dumt å begynne å øve til "rett sang" etterhvert, det er knapt tre uker igjen...) Hørte "stars" med Simply Red på radioen i stad, blir så glad av den låta. Lurer på om jeg skal prøve den med sambo når vi kommer hjem, lurer på om den kan funke...
Malama Skrevet 5. juni 2007 #64 Skrevet 5. juni 2007 Tror jeg skal se om jeg kan finne frem flere av de som er nevnt i denne tråden her når jeg kommer hjem, og øve/prøve litt for meg selv, og se om jeg deretter kan få med min kjære når han kommer hjem (Han skal nemlig jobbe vesentlig lenger enn meg i dag) Jeg er jo kjempeglad i "from this moment on", så dersom jeg kan få til å stokke føttene riktig til den, så kanskje vi skal prøve oss på den i kveld... Da blir vi så fine så, han med nye dressko (små må gås inn så han ikke får så mye gnagsår) og jeg med brudesko, også danser vi på stuegulvet...
Gjest Pesto Skrevet 5. juni 2007 #65 Skrevet 5. juni 2007 Fin ting å gjøre på kveldene sammen, hadde dere gått på kurs?
Malama Skrevet 5. juni 2007 #66 Skrevet 5. juni 2007 Vi hr ikke gått på kurs i alle fall. Jeg har forsåvidt lært vals på dansekurs i min ungdom (og enda noen år før det gikk jeg på leikaring, vi lærte mer enn bare folkedans der også, såvel vals som sving) Vi gjør det enkelt, og har øvet hjemme på stuegulvet i en periode (dog ikke så mye som jeg synes vi burde, så det blir intensivering nå de siste ukene) og synes det går tålelig greit. Noen verdensmestere i dans blir vi nok ikke, men en rolig vals er jo ikke det vanskeligste i verden heller da, så vi klarer det jo...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå