Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg vil enten ha Moon river eller Edelweiss. Vil ha vals :)

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Vi skal ha "Take this Waltz" med Leonard Cohen. Må bare klare å glemme hva teksten handler om... ;)

Skrevet

For oss blir det: she, med Elvis costello

Skrevet

Vi skal danse til Drei Haselnüsse für Aschenbrödel av Karel Svoboda. Det er den sangen fra Tre nøtter til Askepott :)

Skrevet
Come away with me med Norah Jones

Den skal vi også ha. Utrolig vakker og stemningsfull, og tror den blir grei å danse til. Gleeeeeder meg utrolig til akkurat denne delen av dagen! :hjerter_rundt:

Skrevet

Dette høres kanskje utrolig nerd ut, men vår bryllupsvals heter "Waltz for the Moon" og kommer fra et tv-spill jeg spilte da jeg var yngre, Final Fantasy VIII... Det var favorittspillet mitt, og derfor bare måtte jeg ha den sangen som brudevals (den er utrolig fin og betyr mye for meg). Følte meg litt teit helt til jeg fant en liste over mest brukte brudevalser og fant "Waltz for the Moon" der. Det var litt rart...

Skrevet
Dette høres kanskje utrolig nerd ut, men vår bryllupsvals heter "Waltz for the Moon" og kommer fra et tv-spill jeg spilte da jeg var yngre, Final Fantasy VIII... Det var favorittspillet mitt, og derfor bare måtte jeg ha den sangen som brudevals (den er utrolig fin og betyr mye for meg). Følte meg litt teit helt til jeg fant en liste over mest brukte brudevalser og fant "Waltz for the Moon" der. Det var litt rart...

Denne ble jo brukt i et av de konglig bryllupene, hvis jeg ikke husker feil!

Skrevet

John Denver - Annies song er nydelig og passer både til vals og slow :hjerte:

Skrevet
Denne ble jo brukt i et av de konglig bryllupene, hvis jeg ikke husker feil!

Ja, det er sant... Märtha og Aris bryllup, tror jeg at jeg har lest. Men det er "min" spesielle bryllupsvals likevel! :)

Skrevet

Vi kommer til å bruke Moonriver til valsen vår. :)

Skrevet

Vi brukte "vår" sang da vi giftet oss for 5 år siden...

"Dont you ever leave me baby" av Hanoi Rocks.

Føltes mye mer naturlig for oss enn å danse en dum vals ;)

Skrevet

Vi kommer til a danse tango som var bryllusvals :sjarmor:

Vil legge ann til en skikkelig fest!!

Mulig vi kommer til a danse en tradisjonell vals etter kakene som "andre brudevals".

Skrevet

Jeg håper min far vil spille trønderbrura på trekkspill for oss. Min venninne og hennes mann danset til en ballade med Elvis (jeg husker ikke hva den heter akkurat nå.. Irriterende!) Det var kjemperomantisk:)

Skrevet
Vi kommer til a danse tango som var bryllusvals :sjarmor:

Vil legge ann til en skikkelig fest!!

Mulig vi kommer til a danse en tradisjonell vals etter kakene som "andre brudevals".

Stilig!! Kan dere det fra før eller har dere "gått i lære" før bryllupet?

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg aner egentlig ikke hva vi skal ha som brudevals. Jeg vil egentlig ikke danse i det hele tatt, men kommer nok til å gjøre det for mannens skyld. Liker "Lift Me" med Ane Brun veldig godt, men mannen hater den...

Dette er yndlingssangen min, I Shall Believe med Sheryl Crow, men den er vel sikkert ikke i valsetakt? Kan noen som har peiling fortelle meg det?

Gjest Revenka
Skrevet

Det er valsetakt ja :) Veldig fin forresten.

Skrevet (endret)
Dette er yndlingssangen min, I Shall Believe med Sheryl Crow, men den er vel sikkert ikke i valsetakt? Kan noen som har peiling fortelle meg det?

Åh, elsker veronica mars, så var søt film. Hehe!

Endret av dimmine
Gjest Veronica Mars
Skrevet
Det er valsetakt ja :) Veldig fin forresten.

Er det? :hoppe: Da har jeg kanskje funnet sangen! Hvis mannen er enig da...

Skrevet
"something changed" Pulp

denne er ikke vals, da, men en rolig sang :)

vi skal forresten ha "men går eg øve engene" av Vamp i vielsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...