micia78 Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Skal inrømme at jeg er veldig usikker, og dette kanskje er et dumt spørsmål... Jeg skal flytte til en leilighet der det ikke er lagt inn telefonlinje. Helt ok for meg å bare bruke mobil, men vil gjerne ha internett. Sånn som situasjonen er, vil det bli vanskelig å legge inn en telefonlinje i leiligheten. Jeg har hørt snakk om at man kan få trådløst internett ved at man har et slags kort som man setter inn i datamaskinen, og det da ikke er nødvendig å ha telefonlinje. Noen her inne som kan hjelpe meg med eventuelle firmaer som kan hjelpe med dette? Vil legge til at jeg har søkt på emnet, for å se om det har vært noe om dette før her inne, men ble bare mere forvirra... Endret 27. januar 2007 av micia78
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Du kan få Internett via TV-kabelen. (For eksempel fra Canal Digital eller Get.) Men da er det selvfølgelig en forutsetning at det er TV-kabel i huset da.
Gilette Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Et sånt kort du setter inn i pcn er 3g-nett, det er latterlig tregt! Har hatt det før, og da var det nære på at bærbarpcn min gikk i veggen et par ganger. Har nå kjøpt portabelt bredbånd fra Ice og det funker utrolig bra har hastighet nær 2.4mb og det er jeg fornøyd med. Stabilt nett også. Send meg en PM om du vil høre mer om det. Du trenger ikke telefonlinje og du kan ta det med hvor du vil. Ei veninne av meg selger Ice, og jeg kan sette deg i kontakt med henne, så får du sikkert en gratis prøvemånede først:) Endret 27. januar 2007 av Gilette
Gjest Becca Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Du kan ha internett (ADSL) uten å ha telefon. Må legge inn linje også btaler man 80 kr (tror jeg) i mnd for å ha linja.. Det er i alle fall sånn vi har det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå