Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er (nesten) ikke flau for å innrømme det, men Keane kan virkelig lage musikk:

Har det første albumet, og det er faktisk et av mine mest spilte på lang tid. Ikke helt umulig at jeg kjøper "Under the Iron Sea" for å si det sånn..

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Hvorfor iallverden skulle du være flau over det da?

Synes også Keane er bra. Har det første albumet og har spilt det masse. Det andre har jeg ikke - men kan være jeg kjøper det og.

Skrevet

Jeg elsker Keane jeg! Første albumet er nydelig :) Har ikke hørt hele andre albumet da.

Skrevet
Jeg er (nesten) ikke flau for å innrømme det, men Keane kan virkelig lage musikk:

Har det første albumet, og det er faktisk et av mine mest spilte på lang tid. Ikke helt umulig at jeg kjøper "Under the Iron Sea" for å si det sånn..

Da vil jeg sterkt anbefale deg å kjøpe Under the iron sea så fort du kommer deg på beina i morgen. Jeg er nok ganske sær på musikk for har jeg først falt for et album er det det som gjelder og oppfølgere blir aldri like bra, men akkurat når det kommer til Keane`s Hopes & fears og Under the iron sea så klarer jeg ikke velge for begge er så utrolig bra.

Jeg var på konserten i Oslo spektrum i november, og er du flau over å like Keane bør vel jeg bli like flau over at det for meg var høsten store høydepunkt :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...