ESAB Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg fikk en mail med en videosnutt her en dag. Det er en stor båt som går under en bro, men båten er nok litt for lav, og hele styrehuset og eksospipa tar tak i broen, og blir revet bort. Båten tar fyr. Dere har kanskje sett den, men nå sitter jeg her og ser filmen om igjen og om igjen, fordi jeg bare falt for den sangen som er lagt til på filmen. Jeg tror kanskje det er Elton John, som synger om noe seiling, og det er en del sekkepiper i starten, en rolig sang. Jeg trenge derfor å vite hvilken sang dette er, må ha den, bare må ha den! Skal se om jeg kan finne en link til videoen et eller annet sted. Noen som kan hjelp enn så lenge.........
ESAB Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg fikk en mail med en videosnutt her en dag. Det er en stor båt som går under en bro, men båten er nok litt for lav, og hele styrehuset og eksospipa tar tak i broen, og blir revet bort. Båten tar fyr. Dere har kanskje sett den, men nå sitter jeg her og ser filmen om igjen og om igjen, fordi jeg bare falt for den sangen som er lagt til på filmen. Jeg tror kanskje det er Elton John, som synger om noe seiling, og det er en del sekkepiper i starten, en rolig sang. Jeg trenge derfor å vite hvilken sang dette er, må ha den, bare må ha den! Skal se om jeg kan finne en link til videoen et eller annet sted. Noen som kan hjelp enn så lenge......... ← HER ER VIDEON OG SANGEN http://www.youtube.com/watch?v=eGQfus5uj-k
Gjest Tweek Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Jeg prøver å finne den på www.letssingit.com Jeg jeg får ikke med meg all teksen og når jeg hører noe er det sånn 1000 treff, heeh.
mee mee Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 http://lyricsplayground.com/alpha/songs/s/sailinhome.shtml er det denne? bare googla de første ordene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå