Gjest Blodbruden Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Min mann innrømmet å ha smakt på egen sæd i dusjen. Er han syk i hodet? Jeg ble helt paff da han nevnte det. Hadde egentlig tenkt å spørre kun mannfolka, men Guttas rom er fjernet....? Endret 26. januar 2007 av Blodbruden
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Er vel ikke verre det enn at jeg har smakt på meg selv? (er kvinne, og var nyskjerrig)
Yme Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Blei du helt paff av det? Oæo... Du kan ikke ha opplevd mye
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Har ikke turt å innrømme dette før, men jeg har smakt på eget mensblod. Har andre gjort det?
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Er han syk i hodet? ← Ikke ta dette ille opp, men du virker som en komplett idiot. SYK I HODET?! Herregud! Hvis dette var seriøst ment -- nei, han er ikke syk. Eller jo, for å holde ut med deg er han kanskje det. Det hadde nok hjulpet. Hilsen mann som også har smakt på seg selv.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Han er helt 100% normal. Ikke syk i hodet i det hele tatt ut fra det du forteller.
Cognizance Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg tipper han er homo. Eller i det minste bifil. Normal kan han ihvertfall ikke være!! Endret 27. januar 2007 av Cognizance
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg tipper han er homo. Eller i det minste bifil. Normal kan han ihvertfall ikke være!! ← Kanskje han bare er øksemorder. Man MÅ ikke krisemaksimere... Endret 27. januar 2007 av Bjørnsdatter
Gjest Ulva35 Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Jeg tipper han er homo. Eller i det minste bifil. Normal kan han ihvertfall ikke være!! ←
Mirabella76 Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 Har ikke turt å innrømme dette før, men jeg har smakt på eget mensblod. Har andre gjort det? ← Nei, fytti helgoland, noko så ekkelt. Grøss og gru!
Aeriana Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 Er det så veldig rart da? Er vel lov å være nysgjerrig? Syns det er bra han var såpass åpen og sier det til deg jeg da Har ufrivillig smakt på meg selv også, men å smake på mitt eget mensblod, DET har jeg IKKE noe som helst behov for!!!!
Væren Skrevet 27. januar 2007 #12 Skrevet 27. januar 2007 Synes man skal svare litt skikkelig jeg! Husk at ikke alle er like erfarne som dere selv! Det må vel kunne gå an å stille et spørsmål og få et seriøst svar, også? Nei, jeg tror ikke det feiler mannen din noe. Han er nok helt sunn og normal! Vennlig hilsen sauen!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. januar 2007 #13 Skrevet 27. januar 2007 Ikke ta dette ille opp, men du virker som en komplett idiot. SYK I HODET?! Herregud! Hvis dette var seriøst ment -- nei, han er ikke syk. Eller jo, for å holde ut med deg er han kanskje det. Det hadde nok hjulpet. Hilsen mann som også har smakt på seg selv. ← Jeg tror menn som skriver i caps og bruker ord som herregud er HOMO!!!11
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. januar 2007 #14 Skrevet 27. januar 2007 Har ikke turt å innrømme dette før, men jeg har smakt på eget mensblod. Har andre gjort det? ← Ja jeg gleder meg til hver gang p-pillebrettet er på sukkerpillene så jeg kan lage nystekt mensenklumper til frokost! Mmmmmmmmmmmmmmm!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #15 Skrevet 27. januar 2007 Gubben har aldri smakt egen sæd og jeg har aldri smakt egen mensblod. Det får da være måte på nysgjerrighet.
Annikken Skrevet 27. januar 2007 #16 Skrevet 27. januar 2007 Jeg tror det er veldig normalt å smake på egne og hverandres safter... mensblod, derimot, har jeg litt mer problem med å forstå. Det er jo ingen ting seksuelt med det (for min del hvertfall), det er jo bare livmorleftovers lissåm... men jeg skjønner godt om noen er nysgjerrige. En annen ting, jenter smaker jo ofte sæd, og til og med svelger det. Om _du_ gjør det, skulle det ikke vært et krav at _han_ også har gjort det? Og når man snakker om temaet, "Shortbus", noen?
Sukkersøta Skrevet 27. januar 2007 #17 Skrevet 27. januar 2007 Har ikke turt å innrømme dette før, men jeg har smakt på eget mensblod. Har andre gjort det? ← Nei og skal aldri i verden finne på å gjøre det!!!!!!!!!!!!!!
Gjest gjesta Skrevet 27. januar 2007 #18 Skrevet 27. januar 2007 Drikker ofte mensblod dagenderpå. Føler formen blir mye fortere bra.
Yme Skrevet 27. januar 2007 #19 Skrevet 27. januar 2007 Drikker ofte mensblod dagenderpå. Føler formen blir mye fortere bra. ← Jah, det pleier jeg gjøre også! Litt vanskligere for meg, da, men noenganger er jeg heldig nok til at dama jeg blei med hjem har mensen. Liker å tygge litt også, om det har klumpa seg.
Sukkersøta Skrevet 27. januar 2007 #20 Skrevet 27. januar 2007 Jah, det pleier jeg gjøre også! Litt vanskligere for meg, da, men noenganger er jeg heldig nok til at dama jeg blei med hjem har mensen. Liker å tygge litt også, om det har klumpa seg. ← ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆsj dere er så ekle. Seriøst jeg blir dårlig av tanken. PJUK
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå