JallaJalla Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Ja, da har jeg vel snart vært gjennom det som er å prøve av skyllemiddel. Hvilken er din favoritt med spes tanke på lukt ? Jeg "klarer" alle bortsett fra den grønne epleluktende saken. Gikk gravid og var kvalm som bare det da jeg hadde den i hus og kan den dag i dag ikke lukte på den uten å bli kvalm
MissE Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 For øyeblikke holder jeg en knapp på den nyeste til comfort, jojoba eller hva den heter. Syns klærne får en veldig behagelig lukt av den!
FantasDick Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Blenda - Aloe vera er best synes jeg. Klærne blir myke, og lukter kjempegodt!
Cr@sh Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg foretrekket Comfort.... og syntes alle luktvariantene er gode...
Arkana Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har hittil foretrukket den lilla fra Comfort (tror det er pasjonsblomst og ylang-ylang), nå har jeg imidlertid prøvd Blenda sin aloe vera og den lukter så mildt og godt at jeg har litt lyst til å bytte, men derimot synes jeg ikke den gjør klærne like myke som Comfort.
Sus Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Comfort sensitive. Synes det er helt grusomt når det kommer folk (merker det spesielt av unger) som stinker skyllemiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå