Betsy Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har lyst på et "gammeldags" spisestuebord, men har ikke funnet noe som har falt i smak i møbelforretningene. Derfor har jeg nå bestemt meg for å lete på bruktmarkedet. Jeg har nemlig planer om å pusse opp et bord selv, så jeg får det akkurat slik jeg vil ha det. Tenker litt sånn "chabby chick"-stil. Derfor lurer jeg på om det er noen som har tips til forretninger i Oslo-området som har et greit utvalg av brukte møbler?
micia78 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Det ligger noen forskjellige bruktbutikker i Markveien, på Grünerløkka. Blandt annet en Fretex-butikk som er litt mere "designa" enn de fleste Fretex. Vet ikke helt hva utvalget er, men er kanskje verdt en tur...?
Gjest -eline- Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 De bruktbutikkene i Markveien (inkl Fretex) har et ganske høyt prisnivå siden de stort sett selger litt spesielle varer, endel designvarer etc, spisebord der ligger fort på noen tusenlapper. Det ligger dog en helt nederst ved Akerselva som ikke så ille prisnivå. Det ligger og en bruktbutikk i Storgata (husker ikke hva den heter), inn en stor port, det står vanligvis litt møbler på yttersiden og resten er pakka oppe i andre etasje av bygget (er bygget rundt et tun). Ellers så anbefaler jeg å titte på de forskjellige Fretex-ene (sjekk kart her, side 2). Evt dersom det ikke haster så veldig, vente til loppissesongen starter igjen (april/mai). Der kan man finne mye fint til en svært rimelig penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå