Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny kroppsskrubb. Huden min er ganske tørr nå på vinteren. Noen som kan anbefale en?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Både Loreal Exfotonic og Satsuma Body Scrub fra Body Shop er kjempebra :tommel:

Skrevet

Jeg liker skrubbene fra Body Shop. De har forskjellige lukter, så du kan velge og vrake :)

Jeg har prøvd Exfotonic fra L'Oreal, men den luktet ærlig talt som etterbarberingsvann. Jeg fikk faktisk spørsmål fra en kamerat om jeg hadde brukt Double dush en gang han møtte meg rett etter dusjing :overrasket:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Hehe, den lukter litt annerledes enn man er vant til, men den er utrolig god ;)

Skrevet

Som nevt over: Body Shop sin skrubb er bra :)

Skrevet

elelr feks biotherm biosenses bodyscrub, god den også!

Skrevet

Jeg er veldig glad i sukker- eller saltskrubber, kjempeeffektivt på tørr hud. Både REN og Origins har veldig gode. Denne er knallgod, og når den er tom står denne på ønskelisten.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Dermalogicas havsalt eller Md-f's body & face scrubb.

Skrevet
Jeg liker skrubbene fra Body Shop. De har forskjellige lukter, så du kan velge og vrake :)

Jeg har prøvd Exfotonic fra L'Oreal, men den luktet ærlig talt som etterbarberingsvann. Jeg fikk faktisk spørsmål fra en kamerat om jeg hadde brukt Double dush en gang han møtte meg rett etter dusjing  :overrasket:

Jeg liker Exfotonic..men ikke lukten, jeg pleier og ta en dusj såpe etterpå, da lukter man ikke dobbel dusj ;)

Skrevet

Loreal sin som nevnt, og så liker jeg Dove sin som er en ferskenfarget tube. Har mindre korn og lukter bedre enn Loreal sin.

Skrevet

Min favoritt for tiden er Nivea Massage Peeling. Er egentlig ikke så glad i Niveas produkter sånn genrelt, men denne liker jeg kjempegodt. Ellers har jeg en fra Body Shop som jeg er glad i, men den synes jeg lukter i meste laget. Føler meg som et fruktfat i timesvis etterpå! :ler:

Skrevet
Loreal sin som nevnt, og så liker jeg Dove sin som er en ferskenfarget tube. Har mindre korn og lukter bedre enn Loreal sin.

Er det myke eller harde korn i den? Eller er det mere kuler?

Skrevet
Er det myke eller harde korn i den? Eller er det mere kuler?

Hmm.. Nå har jeg ikke den Dove tuben her lenger, men tror ikke at de er så harde, ihvertfall ikke i forhold til Loreal sine korn.

Skrevet

Jeg liker best skrubbehansker fra Body Shop kombinert med dusjsåpe. Billigere også.

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg bruker Body Shop sin med Grapeseed. Den er veldig god, og lukter ikke så verst i tillegg. Kan være lurt å prøvelukte før du kjøper...

Skrevet
Hmm.. Nå har jeg ikke den Dove tuben her lenger, men tror ikke at de er så harde, ihvertfall ikke i forhold til Loreal sine korn.

Mhm..

Skrevet
Jeg liker best skrubbehansker fra Body Shop kombinert med dusjsåpe. Billigere også.

ABSOLUTT :)

Skrevet

Jeg har aldri likt peelingkremer/geleer, men jeg er kjempefornøyd med mine japanske skrubbekluter. De minner kanskje litt om slike skrubbehansker, men er MYE bedre. De er ca 30x100 cm og kommer til overalt, til og med ryggen. Bruker de sammen med eucerin dusjolje et par ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...