Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har lyst å kjøpe meg glidemiddel for å piffe opp sexlivet litt. Jeg har overhodet ingen problemer med å bli våt, men jeg noen ideer om ting jeg vil prøve ut med glidemiddel. Hva bør jeg kjøpe, silikonbasert eller vannbasert? Jeg har fast sexpartner, og har hatt det over lengre tid, så vi bruker ikke kondom. Så det trenger vi ikke ta hensyn til. erfaringer anyone?
Annikken Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Absolutt vannbasert. Kondomer og leketøy skal også bare brukes med vannbasert glidemiddel. Silikonbasert trenger du bare om du skal bruke det i dusjen.
Gjest Jente 27 Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Silikonbasert varer lenger enn vannbasert! De har flere typer også da av begge typer...til og med de som er godt egnet for kvinner dersom man trenger en litt "vennlig" krem. Jeg handler her, og kan ambefale de! Vi bruker flutchi silicone http://www.forvoksne.no/shop.asp?mp=3491337&Level3=3553060
Solskinn Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Vannbassert. Til underlivet skal man ikke bruke noe annet. Leste dette skrevet av en sexolog. Til massasje er silikonbassert bedre. Så det kommer altså litt ann på bruken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå