Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Min kjære skulle klippe seg i dag, og mens han ble noen cm kortere, spilte dem The Monkees - I'm a believer, og en lyspære åpenbarte seg over mitt ellers så mørklagte hode Seremonien vår er veldig "bryllupete", og solisten skal synge Amazing Grace og It Is You fra Shrek. Derfor tenkte jeg at det hadde vært gøy med en litt glad og happy sang som utgangsmarsj, og den sangen er jo utrolig fin, i tillegg til at den er en skikkelig glad-sang! Den passer også veldig bra til oss, da min kjære nesten hadde gitt opp å få seg dame, før han traff meg. Han hadde vært singel i 12 år!! Noen som synes det hadde vært veldig rart? Jeg har vel egentlig bestemt meg, men hadde bare lyst til å høre hva andre synes Hvis du ikke vet hvilken sang jeg mener så finner du den her
liv Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Så lenge organisten godtar den så hvorfor ikke?
Merneith Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 For å være ærlig, så hadde jeg stusset litt over det. Men det er jo deres bryllup.
Daenrys Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Synes det høres skikkelig bra ut. Personlig er jeg helt for at folk setter sitt eget "preg" på sin bryllupssermoni. Et vennepar av meg skal ha en Deep Purple sang til sin utgangsmarsj.
minemor Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Vi hadde Shania Twains "From this moment" som inngangsmarsj, og folk ble skikkelig imponerte og syntes d var SÅ gøy... som utgang hadde vi den som "alle" bruker som inngang fordi vi synes den er veldig bryllupete... Så kom igjen jente, gjør d som føles riktig for deg!!! Forressten hadde vi en duett som sang inngangsmaersjen "live", og litt senere sang de "Tir na noir"... Sååå koselig. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå