Gå til innhold

veien fra oslo mot charlottenberg

treningsjenta

Anbefalte innlegg

jada det ble charlottenberg fremfor nordy denne gangen. greit å prøve det ut også, og ikke nprdby hver eneste gang.

men hvordan er veien, jeg vet det er mot kongsvinger, men deretter er det skiltet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Deretter tror jeg det rett og slett er bare å følge rv2 videre mot magnor og Charlottenberg. Du skjønner det når du kommer dit :)

Endret av Bjørnsdatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Oslo ville jeg kjørt til Lillestrøm .

Så til Fetsund og deretter fulgt skilter til Bjørkelangen.

Når du kommer til Bjørkelangen følger du skilter mot Skotterud.

Så kommer du til Magnor og så er du straks i Charlottenberg.

Veien fra Bjørkelangen og over til Charlottenberg kalles gamle sukkerveien og er smuglerrute nr 1 fra gammelt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Oslo ville jeg kjørt til Lillestrøm .

Så til Fetsund og deretter fulgt skilter til Bjørkelangen.

Når du kommer til Bjørkelangen følger du skilter mot Skotterud.

Så kommer du til Magnor og så er du straks i Charlottenberg.

Veien fra Bjørkelangen og over til Charlottenberg kalles gamle sukkerveien og er smuglerrute nr 1 fra gammelt av  ;)

Vi kjørte den veien sist helg og det er ikke veldig gøy i snøvær. Den enkleste veien er RV2 rett frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
Vi kjørte den veien sist helg og det er ikke veldig gøy i snøvær. Den enkleste veien er RV2 rett frem.

:enig:

Nå bor vi på Blaker, ikke så langt fra Bjørkelangen, så nå kjører vi om Bjørkelangen og Skotterud, men fra Oslo er det absolutt greiest å kjøre E6 til Kløfta, ta av mot rv2/Kongsvinger og bare følge den til du er framme. Så er det ikke så mye å huske og lure på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig:

Nå bor vi på Blaker, ikke så langt fra Bjørkelangen, så nå kjører vi om Bjørkelangen og Skotterud, men fra Oslo er det absolutt greiest å kjøre E6 til Kløfta, ta av mot rv2/Kongsvinger og bare følge den til du er framme. Så er det ikke så mye å huske og lure på heller.

Enig. Heia rv2, som faktisk har fått et lite flik av motorvei - noe jeg ikke trodde skulle skje før jeg ble 50, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkerveien er fin den, for de som er kjent!

Jeg har kjørt der noen ganger når jeg har hatt litt mye med meg for jeg har en venninne som bor like ved. Men den anbefales ikke av folk som ikke er trygg på snøføre og mørke veier. Det finnes ikke dekning til mobilen der og skulle uhellet være ute er det som oftest langt mellom bilene og ikke minst langt å gå til nærmeste hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...