Gå til innhold

han kommer fort...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vart sammen i 3 or.Og har alltid hatt god & deilig samleie.

Men han har som oftest kommet so fort.

Etter et langt forspill....og etter 3-5 min sier han"jeg kommer".Greit det.for jeg har kommet allerede.

Vil ha lengere okter liksom.Har sakt det til han,men han sier han kan ikke holde ut lenger.Han er so tent....:)

Normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viser at du gjor han utrolig tent,og at du tenner han ut til det siste,og han kan ikke holde ut....

Positvt det vel:)

Skrevet

Et samleie som varer 5 minutter tror jeg faktisk er ganske normalt. selv om de sier at 9 min er gjennomsnittet.

Skrevet

Jepp.

Om det er "full fart" i fem minutter er det ikke så rart om han kommer.

Hva om du tar styriga, rir ham, for eksempel? Da kan du passe tempoet, og evt sitte helt stille eller "hoppe av" ei stund så han får kjølt seg ned litt.

Jeg regner med at han skjønner tegninga etter en gang eller tre, og roer ned litt sjøl også.

Noen ganger er det supert med en hard og kjapp en, andre ganger skal man nyyyte. Lenge.

Lykke til! :)

Gjest Blodbruden
Skrevet

Det finnes kondomer med flytende "ibux" på innsiden.

Det bedøver lillegutt så han ikke kjenner så mye, og kommer seinere.

Veldig populær, og selges på apoteket.

Skrevet

Jeg synes du er heldig om han holder i 5 min jeg da...

:ironi: Sexueltfrustrert om dagen :ironi:

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Vart sammen i 3 or.Og har alltid hatt god & deilig samleie.

Men han har som oftest kommet so fort.

Etter et langt forspill....og etter 3-5 min sier han"jeg kommer".Greit det.for jeg har kommet allerede.

Vil ha lengere okter liksom.Har sakt det til han,men han sier han kan ikke holde ut lenger.Han er so tent....:)

Normalt?

Tror det kunne vært verre, det virker i alle fall som han bryr seg om at du også har det bra. Kanskje en ide å sette ned tempoet, det funker i alle fall for meg. Kjæresten min sier også at hun nyter å se meg slite med å holde meg fordi det er så godt :)

Hvordan er hans onanimønster, om han har ett?

Da jeg var alene (og en stund FØR det også.. var ikke noe bra forhold) var objektivet å få utløsning. Ergo gikk det fort. Nå som jeg er i et forhold hvor jeg ønsker at hele mitt hjerte at vi skal ha det godt begge to, må hele mønsteret forandres. La ham ta seg noen seige omganger med seg selv, og forsøke å finne ut hvordan han kan stoppe orgasmen... Det er faktisk mulig for en mann å ha det sinnsykt godt uten å komme.. Å holde seg rett på grensen over en lengre periode (jada, vet at lengre er individuelt), medfører ikke akkurat mindre nytelse når man faktisk kan slippe ulvene løs. Har ikke testet kondomene med bedøvelse, men dette kan jo også være verdt et forsøk. Mye av det ligger i hodet, og evnen til å "lure" seg selv til å holde ut lengre.

Det er vel ikke til å stikke under en stol at de aller fleste menn kan komme på ett minutt om de må? Utfordringen er jo å klare å tenke akkurat nok på selvangivelsen til å ha det deilig OG ikke slippe lasten for fort :ler:

Skrevet

Jeg hadde tidligere en partner som kom på 30 sekunder!

:klappe:

Skrevet

Hva hvis du gir han munnsex først?? De fleste menn bruker litt lengre tid på orgasme nr 2. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...