Gjest indiangranny Skrevet 16. februar 2003 #1 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei jeg sitter her og lytter til min kjære artist fra barndommen,altså Jim Reeves.Mannen bak I love you because og I`ll wont forget you som var en av de største slagerne i Norge i 1964 rett før han falt ned med fly.I dag er det flaut å si at en liker Country& Western men jeg er ikke flau over å innrømme det. Country musikken har betydd mye for meg og jeg har vært både i Texas og i Nashville Tennesee Country musikkens Mekka.Nå er vi invitert hjem til Jim Reeves nærmeste familie i Houston Texas.Vi vil vente ned å dra til Bush cowboyen har roet seg litt.Jeg lurer på om det er flere her på Kg som liker Country musikken fra 60 tallet. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2003 #2 Del Skrevet 16. februar 2003 Foreldrene mine hørte mye på denne type musikk når jeg vokste opp på 70 tallet. Når vi kjørte bil hadde vi alltid en kassett på med sanger min far hadde spilt inn fra radioen. Husker min far hadde skrevet titlene på sangene utenpå kassett coveret, han var ikke videre stø i engelsk derfor ble det litt sånn: gren gren gras at houm. He-he. ( På åttitallet begynte de faktisk på engelsk kurs) Min mor var spesielt svak for Jim Reeves. Hun trallet og sang på hans låter hele dagen. Derfor - masse minner knyttet til slik musikk - spesielt Jim Reeves. Nå er det sjelden jeg hører på denne musikken, men den vekker fremdeles sterke, gode minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå