Søtpotita Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Såg ei fin bukse i det nye Woman frå merket Gosha. Trur ikkje eg har har sett dette i nokre butikkar før :klø: Er det nokon som veit kva butikkar som fører dette? Eller er dei eigne butikkar?
Sniff Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 (endret) mener det er en slags dyrere underkolleksjon hos vero moda..men skulle også gjerne visst i hvilke butikker man får tak i merket. Endret 26. januar 2007 av Sniff
Søtpotita Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 mener det er en slags dyrere underkolleksjon hos vero moda..men skulle også gjerne visst i hvilke butikker man får tak i merket. ← Ja, når du seier det så syns eg å hugse at ein kjole frå Vero Moda var merka Gosha... Men det verkar ikkje å vera i alle Vero Moda butikkane...
Søtpotita Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 Ja, det er hos Vero Moda... ← Kun utvalgte? Eller hos dei aller fleste?
Karamba Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Kun utvalgte? Eller hos dei aller fleste? ← Trodde de aller fleste VM-butikkene førte det merket.
Sniff Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Trodde de aller fleste VM-butikkene førte det merket. ← ikke de jeg har vært i :icon_neutral: er de blandet med de andre klærne eller er de i et separat hjørne i butikken?
Karamba Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 ikke de jeg har vært i :icon_neutral: er de blandet med de andre klærne eller er de i et separat hjørne i butikken? ← Det varierer, noen ganger har jeg sett at Gosha klærne henger for seg selv og noen ganger er de blandet med de andre klærne.
Søtpotita Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2007 Eg fant, eg fant Det viser seg at dei kleda eg har likt best på Vero Moda er Gosha Trur eg skal ta med bladet og høyra om dei har den buksa...
redvine Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Såg ei fin bukse i det nye Woman frå merket Gosha. Trur ikkje eg har har sett dette i nokre butikkar før :klø: Er det nokon som veit kva butikkar som fører dette? Eller er dei eigne butikkar? ← Du har tilfeldigvis ikke et bilde av buksa ? Er på jakt etter den selv ;P Regner med at det er de større veromodabutikkene som har den ..
Søtpotita Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2007 Du har tilfeldigvis ikke et bilde av buksa ? Er på jakt etter den selv ;P Regner med at det er de større veromodabutikkene som har den .. ← Nei, dessverre så finn eg ikkje bilete...men den er avbilda i siste Woman. Veit du korleis bukse eg meinar sidan du er på jakt etter den sjølv? Ja, det er nok dei større butikkane som eventuelt har den. Har ikkje funne den endå, tenkte kanskje spørra i butikken om dei har den... Buksa var iallfall kjempekul, litt sånn rynkeeffekt på den. Og ikkje så veeldig ettersittande. Syns den var utruleg stilig! Dersom du veit kva bukse det er snakk om og om du ser den, så må du sei ifrå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå