Cata Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 (endret) ...og da snakker vi pandabarn. Endret 26. januar 2007 av Cata
mysan Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Så mange pandababyer? Så bra, da er det håp for rasen... trodde det var vanskelig å få dem til å formere seg i fangenskap, men her har de jamen fått det til så det monner
Gjest Skya Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Så skjønne, en sånn en ønsker jeg meg til bursdagen min!
Gjest Silmarill Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 De er så utrolig pene, søte og morsomme! Har fulgt med på den serie der de tar seg av pandaene (en tid tilbake da) på National Geographic! Jeg elsker dyr og jeg jobber med dyr! Har noen av dere sett hvor rare pandababyer ser ut når de er nyfødt? (fugleunger er rare de også - jeg vet men pandaen som blir så stor, men ser ut som en rotte når den blir født, syns jeg er så rart! http://www.pandabaer.info/panda/panda-baer1.php
Cata Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har sett deler av den serien, Silmarill. Og jeg er enig, nyfødte pandaer er rare - og små. Men de vokser seg fort søte, da. Den der på bilde nr. 4 i linken din er jo aldeles til å spise opp.
loffen Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Kjempesøte!! Men sjekk ut den samme siden til Dagbladet, og se på hun som skal fylle bensin..
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 Naaaa... Jeg ønsker meg en sånn i bryllupsgave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå