Gå til innhold

Tredemølle

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Er det noen som har erfaring med å ha tredemølle? Blir den brukt, eller står den og støver ned? Vurderer nemlig om jeg skal skaffe meg en...hva er ca. pris?

Håper på svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat... Men har ergometersykkel. Hatt den i 6-7 år nå (hvilket betyr at den egentlig ikke er så veldig 'up to date'...), og bruker den fremdeles jevnlig (3-4 ganger i uka).

Kunne også godt tenkt meg tredemølle, som variasjon, men det er så fryktelig dyrt, jo!

Tror nok veldig mange bruker sånne apparater flittig de første ukene og kanskje månedene, for så å trappe gradvis nedover, og etter 6 mnd. står de gjerne i et kott... Men jeg er glad i å trene, og siden jeg både bodde og bor et stykke fra treningssenter + at jeg har mye jeg driver med på ettermiddags- og kveldstid, er dette idèelt...! Det er fleksibelt; man kan trene uansett vær, tid på døgnet...

Så hvis du er innstilt på det, kan jeg anbefale det!

Skrevet

Jeg har inntrykk av at hvis ikke du har jerndisiplin, blir slike maskiner brukt den første måneden eller to, for så å bli tørket støv av siden!!!

Mogens

Gjest *Julienne*
Skrevet

Om du kommer til å bruke tredemølla dersom du kjøper den blir vel helt opp til deg. Et tips dersom du skal kjøpe er å sette en annonse i lokalavisa. Det er mange som har slike stående og ønsker å kvitte seg med dem. Prisene på nye varierer, de billigste får du for ca 3000 kroner...

Julienne

Gjest Anonymous
Skrevet

hva med en slik sak fra tv-shop.. som du går på.. billigere og tar mindre plass

Skrevet

Jeg har ikke hatt tredemølle hjemme, men jeg har brukt mølla mye på treningssenteret. Aktiv bruk av "hjemmemølle" forutsetter at du virkelig liker å løpe, og at mølla er plassert i et rom - ev en del av rommet - du trives i. Liker du å se tv, så plasser gjerne mølla foran tv-apparatet.

Skrevet

Tredemølle som er god koster ca. 22000 på en sportsbutikk men den er virkelig god også, men den også krever god plass!

Hvis du vil prøve deg frem først for å se om du bruker den så kan du jo bestille en enklere utdave av en tredemølle, den koster ca. 3000 og den kan du bestille på Ellos.

De har nettside også så du kan gå inn å se på den der!

Lykke til med treningen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...