gattissima Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 Vi liker best å gå ut og spise om søndagen. Men problemet er at mange restauranter har stengt om søndagen. Dessuten er det stressende å måtte ringe rundt - ofte i timesvis - for å finne noen som er åpne. Tips om søndagsåpne restauranter mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 På www.spisekartet.no er det en eget søk du kan gjøre på restauranter åpent på søndager. Men jeg er ikke kjent med om det stemmer eller ikke. Jeg trodde flesteparten av restaurantene hadde åpent da, jeg. Så så mye visste jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemmera Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Har aldri støtt på en som ikke har åpent på søndag.... da er det vel heller mandag de har stengt tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har da alltid trodd at de fleste restauranter er åpne på søndager jeg. Har faktisk ikke støtt på en restaurant med søndagsstengt her i Oslo. Kanskje jeg bare har vært heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Har aldri vært borti noen restauranter som er stengt på søndager, mandager derimot er mye stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 27. januar 2007 #6 Del Skrevet 27. januar 2007 Aldri opplevd søndagsstengte restauranter jeg heller... Hvor har du opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 27. januar 2007 #7 Del Skrevet 27. januar 2007 Aldri opplevd søndagsstengte restauranter jeg heller... ← Enig! Merkelig hvis en restaurant har råd til å holde stengt på søndag hvor folk har fri og gjerne går ut og spiser. Men endel mindre restauranter har vel kanskje fri en annen dag, ofte mandag som nevnt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå