Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å kjøpe ny rouge, men hvilken? Er det noen som har ideer til en bra rouge? Tenkte mer på ferskenfarget, har hatt litt rosa før, men litt lei, vil prøve noe nytt ;)

Takker for alle forslag :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne fra Christian Dior feks? :) Den koster jo under 200 også, så slipper du toll :) Pluss det er fri frakt der. Billig :ler:
Skrevet

Jeg har akkurat bestilt meg orgasm blush fra Nars på Ebay. Har ikke fått den, men synst den ser fersken aktig ut :)

Skrevet
Denne eller denne fra Helena Rubenstein var kanskje enda bedre! :)

Takk for hjelpa!! Skal teste ut å sjekke! ;)

:smilyblomst:

Skrevet
Jeg har akkurat bestilt meg orgasm blush fra Nars på Ebay. Har ikke fått den, men synst den ser fersken aktig ut :)

Den så også ikke verst ut ;) Sitter litt å kikker på ebay nå, så får se hva jeg ender opp med :ler:

Takker for hjelp! :klem:

Skrevet

Orgasm-blushen vil jeg og ha. :sjenert: Jeg synes den rougen fra Dior er fin, Sunset Siesta heter den. Men du må ha en liten desj brunfarge for at den skal kle deg da, hvert fall på meg. ;P

Skrevet

Melba fra MAC, Georgia fra Benefit og Nectar fra Laura Mercier er ferskenfargede. Har rouge fra disse merkene selv - veldig bra kvalitet på dem.

Skrevet

Nars sin Orgasm er delvis ferskenfarget, mer en blanding av rosa og fersken, men desto mer kledelig på de fleste :) me like..

Skrevet

Syntes alltid Nars sin Orgasm var for glitrende og med litt for mye rosa, ihvertfall kledde jeg den ikke noe særlig og den skal jo i teorien kle alle.

Skal vi først snakke om Nars foretrakk jeg alltid Gilda som er mer korall enn fersken kanskje men var kjempefin også til mine grønne øyne.

Du har også Gina og Deep Throat og Torrent (eller var det Torrence) husker ikke i farta, de alle litt i samme gata, korall, fersken.

Hvis du ikke liker glitrende kinn bør du velge de uten skimmer da Nars mener business når de skriver shimmer.

Min all time favoritt Nars Blush er SIN men det er en helt annen farge og langt utenfor denne tråden.

Mineralforeslag MÅ jeg jo komme med.

I.D Morning er en fin lys fersken nyanse.

Kiss Me Meg fra KMM er den blushen jeg bruker mest til daglig og den blir like fin uansett hvor travelt du har det :)

I.D har også mange fine fersken farger med brunt som er endel mørkere enn de jeg nevnte over.

Dusk og Glory feks.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Hvis du er usikker på fargen ville jeg valgt ut noen prøver fra purelux. Koser jo bare $1 uansett. :)

Så kan du jo kjøpe noen å se hva slags farge du liker best og evt. kjøpe en fra Dior eller andre merker senere hvis du ikke er fan av konsistensen til purelux.

Skrevet

Nouba. Selges på Visage make up store i Oslo, de sender også på bestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...