Pimbila Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg tenkte å montere en vaier nå, men jeg skjønner ingenting av dette. Øh. Det skal festes en skrue i veggen, og utenpå skruen er det en ganske stor "plasthylse". Den skal sikkert gjøre at dette festes ekstra godt i veggen. Hvordan skal jeg få dette inn i veggen? Den plastsaken er jo så bred foran. Og skruen har ikke noen hakk i enden for å feste skrujern/drill. Jeg har ikke vært borti dette før. Dessuten har jeg gipsvegg, hvis det skulle ha noe å si. Hjelp meg!
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 det er vel nettopp derfor du har fått en plastdings fordi du har gipsvegger. da borer du bare et hull, sjekk str på plastdingsen først. bank den inn med hammer og skru skruen inn i den igjen. da sitter det hele ganske godt. og veggen skal ikke flise seg sånn opp som den kan gjøre når man skrur i den
Pimbila Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Yeah. Fikk det til. Og det ble veldig fint på barnerommet :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå