Gå til innhold

Aktivitetsvenner.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har vært aktiv på denne siden, og faktisk blitt kjent med noen?

Har en følelse av at det ikke er noe som skjer der. Men kanskje det bare er min profil der som har liiiiiiten apell... :tristbla:

Noen?

:plystre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen svar her ... kan tyde på at ikke mange bruker det stedet? Egentlig synd, for aktiviteter kunne vært bedre enn anstrengt "nå skal jeg intervjue deg"-dating på kafe.

Skrevet

Ser ikke dum ut den. Kanskje både jeg og samboeren hadde kommet oss litt mer ut av huset :)

• 8 måneder senere...
Gjest Gjest_Andreas_*
Skrevet
Ingen svar her ... kan tyde på at ikke mange bruker det stedet? Egentlig synd, for aktiviteter kunne vært bedre enn anstrengt "nå skal jeg intervjue deg"-dating på kafe.

Hei. Har faktisk møtt to hyggelige personer fra www.aktivitetsvenner.no, og har mailet med mange flere. Genialt med en nettside som gjør det lett å bli kjent med nye personer, og hvor fokus ikke er på dating.. Nå har jeg ofte squash med en av de jeg har møtt på Aktivitetsvenner.no

Skrevet

Fint at du tipser om den her! Den kan være aktuell for ikke-single også. Og for oss som lurer på å flytte til et nytt sted og ikke kjenner så mange der...og også for dem som har mange venner, men ikke noen å gjøre en spes aktivitet med, feks squash... :)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

Heisann!

Fant denne gamle tråden og ville bare si at jeg har veldig god erfaring med aktivitetsvenner.no :)

For meg har det vært en flott side hvor jeg har truffet flere av mine venninner. Det som er dumt er at mange er innom å ser at det ikke er registrert noen i sitt område, og at de derfor ikke registrerer seg.. Så med andre ord kan det være flere der ute på samme sted som ønsker kontakt.

Så, hvis du ønsker å utvide omgangskretsen din så er det bare å registrere seg :) Det er gratis, enkelt og verdt å prøve;)

Og viktigst av alt, det er IKKE en dateside..

Gjest Gjest_jepp_*
Skrevet

begynte å spille fotball igjen etter å ha blitt kontaktet der inne.

Har kanskje også snart en å spille tennis med! så det er en veldig fin side for folk som vil begynne å bli litt aktive :)

Skrevet

Den sida har eg aldri høyrt om.

Skrevet

Kjempeflott side. Jeg har funnet noen å fotografere sammen med. Syns denne siden er helt fantastisk i forhold til de som har litt sære interesser.

Skrevet

Har også lenge tenkt å kvinne meg opp for å finne noen for diverse aktiviteter, men har ikke gjort det ennå.

*til helgen skal jeg* :lol:

Skrevet

Jeg har fått to venninner gjennom Aktivitetsvenner. Så det er et kjempebra tiltak. Men har lagt merke til at det er en del medlemmer som ikke har vært pålogget på lenge. Og så er det noen som trekker seg med en gang man foreslår å møtes. Jeg synes ærlig talt ikke man skal melde seg inn i en slik klubb hvis man egentlig ikke tør å møtes. :)

Skrevet
Jeg har fått to venninner gjennom Aktivitetsvenner. Så det er et kjempebra tiltak. Men har lagt merke til at det er en del medlemmer som ikke har vært pålogget på lenge. Og så er det noen som trekker seg med en gang man foreslår å møtes. Jeg synes ærlig talt ikke man skal melde seg inn i en slik klubb hvis man egentlig ikke tør å møtes. :)

Ja, jeg er forholdsvis ening med deg, men noen trenger litt tid på å ble kjent før man møtes. Jeg syns det er litt skummelt, men spennende samtidig.

Det var noen som ville ha telefonnummeret mitt med en gang før vi hadde fortalt noe særlig om oss selv, da kjente jeg at jeg ble skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...