Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med oss som faktisk bruker disse små størrelsene da?

Skrevet
Hva med oss som faktisk bruker disse små størrelsene da?

Det er vel bare utstillingsdukkene som skal bort, og erstattes med mer gjennomsnittlig kroppsfasong. Skjønner ikke hva det har å si for dere med små størrelser? Små størrelser i klær vil vel alltid eksistere.

Gjest Deception
Skrevet
Skjønner ikke hva det har å si for dere med små størrelser? Små størrelser i klær vil vel alltid eksistere.

Nja, når hele størrelsesskalaen forskyves, blir også de minste størrelsene større. Dette har jeg merket hos dameavdelingen til H&M, der S ofte er så stort at jeg svømmer i plaggene.

Skrevet
Nja, når hele størrelsesskalaen forskyves, blir også de minste størrelsene større. Dette har jeg merket hos dameavdelingen til H&M, der S ofte er så stort at jeg svømmer i plaggene.

Akkurat.

Skrevet

Høhøhøh! Vil du sitte i hånna mi? :ler:

Skrevet

Tidligere passet jeg S på H&M, men når størrelsene ble forskjøvet, svømmer jeg i S. Så vidt jeg passer XS.. :( Greit nok at klærne skal lages i større størrelser for at de faktisk skal passe flest mulig, men å øke størrelsene fordi størrelsen på menneskene øker, blir litt feil. Hva med oss som ikke er blitt større?

Skrevet

Tidligere passet jeg S på H&M, men når størrelsene ble forskjøvet, svømmer jeg i S. Så vidt jeg passer XS.. :( Greit nok at klærne skal lages i større størrelser for at de faktisk skal passe flest mulig, men å øke størrelsene fordi størrelsen på menneskene øker, blir litt feil. Hva med oss som ikke er blitt større?

Sånn er det for meg også. Plutselig har jeg gått fra å være 36 til 34, eller tom 32 enkelte steder, eller fra S til XS uten at jeg har gått ned i vekt. Størrelsene mange steder, ikke bare HM, har visst vokst noe veldig. Sier som Zaphireh; hva med oss som ikke blir større?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Ja dødsbra tiltak, meg som bruker 32-34 fryder meg over dette her! :kjempesinna:

(og til dem som har tenkt å kalle dette "skryt" det er faktisk like kjipt å være liten og tynn og ikke finne tøy også)

Skrevet

hmm..litt skummel utvikling spør du meg. Siden stadig flere blir overvektige så må alle butikkene tilpasse seg, så dette liksom blir mer allment godtatt? Sier ikke at folk skal være anorektiske eller føle seg tykke selv om de bruker str medium.Selv om jeg ikke bruker s/xs er det ingen krise hvis ikke alle butikker fører min størrelse..siden få plagg på zara passer min kropp, handler jeg andre steder.

Skrevet

Nå er det jo i utgangspunktet spanske størrelser de skal justere opp - og de er jo såvidt jeg vet endel mindre enn "våre". Så egentlig skjønner jeg tankegangen - folk HAR blitt større, og ikke bare mer overvektige; vi har blitt høyere også. Men jeg er jo også enig med de som gjerne vil beholde de små størrelsene uten å måtte gå i spesialbutikk for småvokste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...