Hedda-78 Skrevet 27. januar 2007 #21 Skrevet 27. januar 2007 Om personen er jomfru eller ikke har ikke noe å si på om jeg ville ha innledet et forhold eller ikke. Jeg "sorterer" ikke mennesker etter om de har hatt sex eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #22 Skrevet 27. januar 2007 Om personen er jomfru eller ikke har ikke noe å si på om jeg ville ha innledet et forhold eller ikke. Jeg "sorterer" ikke mennesker etter om de har hatt sex eller ikke. ← og hvis man har noe prinsipielt mot folk som ikke har hatt sex så får man jo bare gjøre noe med det. Litt suspekt med folk som må ha andre til å lære opp en partner for seg
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #23 Skrevet 27. januar 2007 Jeg ville i hvert fall ikke mistet jomrueligheten med an mann som sa han skulle åpne høna mi. ← Hva er problemet med det da ? Er jo bare en "figure of speech"..
Linselus Skrevet 27. januar 2007 #24 Skrevet 27. januar 2007 Siden jeg ikke har det med å spørre mennesker hvor mye sex de har hatt sånn "ut av det blå" så hadde nok ikke det hatt noe å si nei. Som en eller annen skrev lenger opp i tråden: jeg sorterer ikke mennesker etter om de har hatt sex eller ikke
Gjest lurven Skrevet 28. januar 2007 #25 Skrevet 28. januar 2007 Jeg ville i hvert fall ikke mistet jomrueligheten med an mann som sa han skulle åpne høna mi. ← bruker det utrykket stadig vekk jeg, derfor det ikke blir noe på meg altså teach me some sweet words ladies
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 28. januar 2007 #26 Skrevet 28. januar 2007 Jomfruer er mye bedre enn de "erfarne" Da kan du lære dem opp selv, og de gjør det DU synes er odt i stedet for det "alle andre" synes. Dessuten så prøver de så mye mer, er ikke like selvgode og rett på sak lissom..
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #27 Skrevet 28. januar 2007 Dere er så prippne! (Herrgud,, hørtes nesten ut som en stålhomo!
Porcelain Skrevet 28. januar 2007 #28 Skrevet 28. januar 2007 nja, tror jeg hadde syns det hadde vært litt rart.. hadde nok fort tenkt at han enten må ha vært en fæl fyr før siden ingen har villet ha han, eller vært redd for at han skulle blitt "for glad i meg", hvis jeg ble "hans første" på en måte..
Sofia Skrevet 29. januar 2007 #29 Skrevet 29. januar 2007 Ville du kunnet innlede et forhold til en /ei som er jomfru i en alder av 23 år? ← Nå kunne jeg ikke ha gjort det pga aldersforskjellen. Men som 23-åring hadde jeg nok kunnet det, jeg var ikke jomfru selv, men hadde heller ikke så mye erfaring. Som jeg har nå...
Amalie_85 Skrevet 29. januar 2007 #30 Skrevet 29. januar 2007 At vedkommede er jomfru ser jeg på som positivt. Mulig jeg er den eneste her, men jeg synes at alle ugifte burde være jomfru. ← Hvorfor skal ugifte være jomfru? Skal man være i et forhold i mange år og vite at det er riktig, men ikke har lyst å gifte seg, så kan man ikke ha sex? Andre venter mange år før de gifter seg, skal man vente alle de årene for å ha sex? vi er da skapt med lyster, og selv i "gamle dager" hadde mange seg før de giftet seg. Det ble bare ikke snakket så høyt om. Selv hadde jeg nok ikke hatt noe problem med å innledet i forhold til en som var jomfru. Holde på å si at jeg kunne ikke vite om min sambo hadde hatt sex før meg første gang vi hadde sex. Men siden han har et barn, så visste jeg jo det
Daiquiry Skrevet 29. januar 2007 #31 Skrevet 29. januar 2007 Ikke i dag, er litt for gammel føler jeg....Men kanskje tidligere. Men det hadde vel kommet helt ann på personen. Modenhet osv..
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2007 #32 Skrevet 30. januar 2007 Nja....kanskje..men vedkommende bør jo ha LITT erfaring. Vil jo ikke ha en som er ukyssa liksom
Gjest Nedfall Skrevet 30. januar 2007 #33 Skrevet 30. januar 2007 Nja....kanskje..men vedkommende bør jo ha LITT erfaring. Vil jo ikke ha en som er ukyssa liksom ← Blir litt som med den første jobben, ingen vil ha en arbeidssøker uten erfaring, det fører jo til at arbeidssøkeren ikke får noe erfaring heller.. menmen, pyttsann !
Gjest =tentacle= Skrevet 31. januar 2007 #34 Skrevet 31. januar 2007 Jomfruelighet skremmer ikke i seg selv, med mindre det er en skremmende grunn til at han er jomfru.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #35 Skrevet 1. februar 2007 Mange forblir jomfru pga penis-str....skjønner godt at den debatten ikke gir gutter bedre selvtillit ! ca 10-15 cm er helt gj. snittlig , damer er altfor kravstore...
Gjest TsS Skrevet 2. februar 2007 #36 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Mange forblir jomfru pga penis-str....skjønner godt at den debatten ikke gir gutter bedre selvtillit ! ca 10-15 cm er helt gj. snittlig , damer er altfor kravstore... ← Er jo ikke snakk om å være kravstor, men heller vite hva vi vil ha Jeg mistet møydommen som 14 åring.. men da skjønner jeg hvorfor sambo er så sabla flink i sakene sine! Endret 2. februar 2007 av TsS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå