Gjest kinu Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Ville du kunnet innlede et forhold til en /ei som er jomfru i en alder av 23 år?
La Luna Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg tviler på at jeg hadde kunnet det, for for meg viser det at vi må være ganske forskjellige av person. Men det er sikkert mange som vil det
Gustenpus Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Var nesten like gammel selv når jeg debuterte, så jeg er jo glad at noen vil Men så var jeg en vannvittig nerd på den tiden da. (I motsetning til nå, ingen frekke kommentarer her takk! ) Synes egentlig ikke det er noe å hyle høyt om, nei. Sene debutanter blir de beste elskerne, det er da noe alle vet Skal vi synge en sang av Jan Eggum? Fjernet ihht regler ang tekst fra Kopinor Scorpina (mod) Gustenpus, evig ung Endret 27. januar 2007 av Scorpina
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Jeg var 24, og det gikk helt greit. Som Gustenpusen sier over, sene debutanter blir fantastiske i senga.
Gjest Pax Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Men så var jeg en vannvittig nerd på den tiden da. (I motsetning til nå, ingen frekke kommentarer her takk! ) ← Nerder er da bare søtt. Ja, en fyr på 23 som var jomfru hadde ikke gjort meg noe, så lenge han var en fin fyr. Men jeg måtte likt fyren, ikke noe sympatisex her i gården. Men 23 er nok litt for ungt for meg, er snart 29 selv. Om han var eldre enn 23 og jomfu hadde det vært helt ok for meg. Eneste jeg har å utsette på jomfruer er erfaring. Og her snakker jeg ikke om seksuell erfaring. Jeg lærer gjerne opp, det er ikke noe problem. Men så ligger det i bakhodet: Liker han meg fordi han liker meg, eller er han bare ute etter å "bli kvitt" jomfrudommen? Også må man konkurrere mot "fantasidamer". Fyren har sannsynligvis tanker i hodet hvordan sex og forhold er, men har ikke erfart det, og når han får en smak av hvordan real life er, og det ikke svarer til forventningene kan det bli en nedtur.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Jeg var 24, og det gikk helt greit. Som Gustenpusen sier over, sene debutanter blir fantastiske i senga. ← Jeg var 26 og er visst slett ikke verst.
Gjest Pax Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Jeg var 26 og er visst slett ikke verst. ← Og jeg har lært opp en jomfru til å bli dritgod.
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Jeg var 26 og er visst slett ikke verst. ← *gliser bredt*
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Sene debutanter blir de beste elskerne, det er da noe alle vet Nei fitty hel....!!! Åpna høna på en som var 27, holdt på i ett år,ikke snakk om at det ble bedre Ikke kom og si at det er jeg som er dårlig lærer! Der kom det berømte potetsekk utsangnet til sin fulle rett
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 Ville du kunnet innlede et forhold til en /ei som er jomfru i en alder av 23 år? ← Ja, antageligivs hadde jeg foretrukket en jomfru fremfor en med erfaring om alt ellers var likt. Ingen av delene gir noe stort utslag, men det hadde iverfall vært positivt på vektskålen
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2007 #14 Skrevet 26. januar 2007 Nei fitty hel....!!! Åpna høna på en som var 27, holdt på i ett år,ikke snakk om at det ble bedre Ikke kom og si at det er jeg som er dårlig lærer! Der kom det berømte potetsekk utsangnet til sin fulle rett ← Jeg tror også at menn som bruker uttrykket "åpne høna" er noen røvere til å lære bort seksuelle ferdigheter...
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #15 Skrevet 26. januar 2007 Jeg tror også at menn som bruker uttrykket "åpne høna" er noen røvere til å lære bort seksuelle ferdigheter... ← Her hadde vi jammen en skikkelig meneske kjenner
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2007 #16 Skrevet 26. januar 2007 Ville du kunnet innlede et forhold til en /ei som er jomfru i en alder av 23 år? ← Må være ærlig å innrømme at det ikke hadde vært det mest ideelle, men hadde jeg følt at du kunne vært mannen i mitt liv hadde det nok ikke stoppet meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #17 Skrevet 26. januar 2007 At vedkommede er jomfru ser jeg på som positivt. Mulig jeg er den eneste her, men jeg synes at alle ugifte burde være jomfru.
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2007 #18 Skrevet 26. januar 2007 Her hadde vi jammen en skikkelig meneske kjenner ← Ja, av og til kjenner jeg på mennesker, men mer generelt vil jeg si at jeg er en menneskekjenner.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2007 #19 Skrevet 26. januar 2007 Jeg tror også at menn som bruker uttrykket "åpne høna" er noen røvere til å lære bort seksuelle ferdigheter... ← Jeg ville i hvert fall ikke mistet jomrueligheten med an mann som sa han skulle åpne høna mi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå