GoldenGlow Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Jeg "klarer meg ikke" uten produkter, 5 ting jeg "må ha" Modelco mascara Dior kremen min (Nå er det Elizabeth Arden, First defense ) Leppomade Solpudder/Bronzer Foundation Hmm... egentlig er det mer enn 5 ting jeg trenger, men dette er et must for meg Endret 29. januar 2007 av GoldenGlow
Karamba Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Klarer meg ikke uten: Foundation Mascara (YSL eller Dior) Rosebud-leppepomaden Guerlain solpudder Clarins hudkrem Kunne nok ført opp ganske mange flere produkter, ja, men disse ser jeg på som de mest nødvendige. Har ikke ført opp noe merke på foundation da jeg varierer en del her... For min del er mascara det mest nødvendige, føler meg så blass uten.
kitekatt Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Må ha: leppepomade ansiktskrem mørk brun øyeskygge som kan brukes som kajal og til øyebryn/ øyeskygge og helst kajal også mascara Dette er et minimum Endret 26. januar 2007 av kitekatt
MBelucci Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Karer meg ikke uten... Leppomade Dior haandkrem Biotherm dagkrem tannborsten:) Dior mascara
Gjest Deception Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Mandelolje Leppepomade Mascara Touche Eclat Solpudder el. rouge
Gjest Nattblomst Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Hva går under kosmetikk- alt som man bruker på kroppen, som ikke er vann? I så fall er det for tiden: Vichy antiperspirant roll-on Lancôme Hypnôse mascara (ikke vannfast) Shiseido Pureness Foaming Cleansing Fluid fuktighetskrem (varierer litt hvilken, akkurat nå er det en fra Clinique) Biotherm biomains håndkrem
aline Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Må og må, men de tingene jeg ville prioritert om jeg måtte kutte ned til minimum er følgende: - Maskara - pudder/foundation - rouge - lipsyl glemte: ansiktskrem, rensekrem og ansiktstonic. Endret 26. januar 2007 av aline
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Må ha: *lipgloss/leppepomade med glans *øyenbrynsgelé *fuktighetskrem Er jo andre ting jeg ville foretrekke å ha, men å si at jeg ikke overlever uten, blir å ta litt hardt i.
Gjest Gitte Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Må ha: *lipgloss/leppepomade med glans *øyenbrynsgelé *fuktighetskrem Er jo andre ting jeg ville foretrekke å ha, men å si at jeg ikke overlever uten, blir å ta litt hardt i. ← så uten øyenbrynsgele hadde du ikke overlevd? Jeg hadde fint klart meg uten noe men vil gjerne ha: - mascara - øyenskygge - kajal - fuktighetskrem - lypsyl
taliee Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 -foundation (true match-loreal) -concealer (magic touch) -mascara (Lancôme hypnose) -leppepomade (rosebud) -rouge (varierer)
Gjest Bellatrix Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 -shampo -balsam -såpe -tannkrem -fuktighetskrem Hva er forresten definisjonen på kosmetikk?
Gjest Deception Skrevet 26. januar 2007 #13 Skrevet 26. januar 2007 Hva er forresten definisjonen på kosmetikk? ← http://en.wikipedia.org/wiki/Cosmetics
JallaJalla Skrevet 26. januar 2007 #14 Skrevet 26. januar 2007 God ansiktsrens og krem Mascara Dette MÅ jeg ha hver dag
linky Skrevet 26. januar 2007 #15 Skrevet 26. januar 2007 Jeg MÅ ha: Leppepomade (blistex) Mascara fra lancome (hypnose) Solpudder Fuktighetskrem fra decleor Rensekrem til ansikt
Lille meg :) Skrevet 26. januar 2007 #16 Skrevet 26. januar 2007 Det er ikke sånn at det er noe av dette jeg må ha, men jeg føler meg mye mer vel med disse produktene: *Ansiktskrem *Foundation *Øyenskygge *Mascara *Rouge Det viktigste er mascara!!
Mary_H Skrevet 26. januar 2007 #17 Skrevet 26. januar 2007 - Mascara - Fuktighetskrem - Rouge - Concealer
Supraspinatus Skrevet 26. januar 2007 #18 Skrevet 26. januar 2007 Kroppsåpe Sjampo (den norske skrivemåten er best) deo parfyme barberkrem/olje fuktighetskrem til ansikt
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. januar 2007 #19 Skrevet 26. januar 2007 så uten øyenbrynsgele hadde du ikke overlevd? ← Mente egentlig at jeg ville overlevd uten noe, men de tingene jeg er mest avhengig av var de jeg nevnte. Komisk å være avhengig av øyenbrynsgelé, men føler at hårene står til alle kanter hvis ikke.
FantasDick Skrevet 26. januar 2007 #20 Skrevet 26. januar 2007 Jeg MÅ ikke ha noen ting, men jeg setter pris på at jeg har mulighet til å bruke; - fuktighetskrem - mascara - lypsyl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå