mowgli Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 Har dere noen bilder av det? Hva er egentlig sesongen for peoner og holder de seg lenge uten vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinki Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Har ikke noen bilder, men jeg tror sesong er mai og juni, litt i begynnelsen av juli. Jeg gifter meg 30. juni og har tenkt å ha peoner både i buketten og bordpynten. Har snakket med en blomsterdekoratør og da går det forrsatt fint å få tak i peoner, men seongen er da på hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg la ut bilde av ihvertfall 1....hvis ikke flere i den andre brudebukett tråden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Her er de to jeg hadde funnet.... Bilde 1 Bilde 2 Endret 26. januar 2007 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg la ut bilde av ihvertfall 1....hvis ikke flere i den andre brudebukett tråden.... ← Stemmer det Emma De er begge veldig fine! Jeg hadde egentlig tenkt å ha roser men liker bedre og bedre peonene... men er litt usikker på om 7. juli er litt sent for dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 27. januar 2007 #6 Del Skrevet 27. januar 2007 Veldig pene, men kan lukte noe voldsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B2B Skrevet 7. april 2007 #7 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Gammel trad, men legger til noen bilder jeg har funnet av brudebuketter med peoner: Bukett i rosa toner Roser og peoner Rosa og rod bukett Hvit og gronn peon bukett Hvit peon bukett Var bukett med peoner Side med enda flere peon buketter Lilla bukett - peoner og roser Enda en side med masse nydelige buketter Endret 10. april 2007 av B2B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå