mowgli Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Har dere noen bilder av det? Hva er egentlig sesongen for peoner og holder de seg lenge uten vann?
Pinki Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Har ikke noen bilder, men jeg tror sesong er mai og juni, litt i begynnelsen av juli. Jeg gifter meg 30. juni og har tenkt å ha peoner både i buketten og bordpynten. Har snakket med en blomsterdekoratør og da går det forrsatt fint å få tak i peoner, men seongen er da på hell.
*Emma* Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Jeg la ut bilde av ihvertfall 1....hvis ikke flere i den andre brudebukett tråden....
*Emma* Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Her er de to jeg hadde funnet.... Bilde 1 Bilde 2 Endret 26. januar 2007 av *Emma*
mowgli Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 Jeg la ut bilde av ihvertfall 1....hvis ikke flere i den andre brudebukett tråden.... ← Stemmer det Emma De er begge veldig fine! Jeg hadde egentlig tenkt å ha roser men liker bedre og bedre peonene... men er litt usikker på om 7. juli er litt sent for dem....
Gjest Frysepulver Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Veldig pene, men kan lukte noe voldsomt
B2B Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 (endret) Gammel trad, men legger til noen bilder jeg har funnet av brudebuketter med peoner: Bukett i rosa toner Roser og peoner Rosa og rod bukett Hvit og gronn peon bukett Hvit peon bukett Var bukett med peoner Side med enda flere peon buketter Lilla bukett - peoner og roser Enda en side med masse nydelige buketter Endret 10. april 2007 av B2B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå