MBelucci Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei.Ser dere er veldig kreative inne her po forumet.Og takk for alle tips. Jeg har langt blondt haar.Og er po utskikk etter en kjempe god shampoo,balsam og maske for mitt blondt,tort og livlost haar. Har bleket det ett par ganger pga etterveksten. Noen produkter som er lik john frieda,som blonder litt ekstra oxo? Jeg bor po kypros,so sola skinner her hele aaret...en god grunn til at det er tort vel.... Noen erfaring med kerastase? Dere faar ha en koselig helg i norge
Antoinette Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hei.Ser dere er veldig kreative inne her po forumet.Og takk for alle tips. Jeg har langt blondt haar.Og er po utskikk etter en kjempe god shampoo,balsam og maske for mitt blondt,tort og livlost haar. Har bleket det ett par ganger pga etterveksten. Noen produkter som er lik john frieda,som blonder litt ekstra oxo? Jeg bor po kypros,so sola skinner her hele aaret...en god grunn til at det er tort vel.... Noen erfaring med kerastase? Dere faar ha en koselig helg i norge ← Innlegget ditt er helt uleselig med slik farge og font. Jeg ville forsøkt Redken serien med solfilter.
Gjest Shayla Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Hvis du vil ha fler svar på dette innlegger må du endre farge og font for det er helt uleselig. Og da gidder ikke noen å svare deg.. Men siden jeg skjønner hva du ber om ut i fra emne, syns jeg Loreal sin serie for blondt hår er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå