Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. februar 2003 #1 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvorfor oversømmer du alle forumene med navnetester? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. februar 2003 #2 Del Skrevet 16. februar 2003 Det er gøy :D Må jo ikke ta de :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. februar 2003 #3 Del Skrevet 16. februar 2003 Nei men er hun nødt til å lage så himla mange tråder om dumme navnetester, hvorfor ikke bare legge ut en tråd med flere linker i? Poenget mitt er at hun skygger for andre (mer seriøse) tråder. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 16. februar 2003 #4 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg synes de var kule jeg da,bedre enn å spy eder og galle i forumet. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. februar 2003 #5 Del Skrevet 16. februar 2003 Det første spm kan jeg ikke svare på :D (jeg må slutte å bry meg på personlige meldinger kanskje..) Trådene blir jo uansett "vanna ut" i løpet av kvelden antakeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. februar 2003 #6 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg synes de var kule jeg da,bedre enn å spy eder og galle i forumet. hilsen Jeg sa ikke at de ikke var morsomme- men hvorfor lage en tråd om hver eneste test?! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 16. februar 2003 #7 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg sa ikke at de ikke var morsomme- men hvorfor lage en tråd om hver eneste test?! Milla Hei Milla Hun puttet jo de inn der de passet best tenker jeg,Mitt amrikanske navn er Kristen Logan nesten Glamour dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2003 #8 Del Skrevet 16. februar 2003 Ærlig talt da, Milla. Snikk-snakk forumet er da ikke alle forumene. Dessuten står det nå ikke så mye annet seriøst der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. februar 2003 #9 Del Skrevet 17. februar 2003 Snikk snakk er jo et forum for å legge ut slike ting. Du må da alltid ha noe å pirke på, Milla! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. februar 2003 #10 Del Skrevet 17. februar 2003 Synes de er ganke kule jeg, som Madison sa, man behøver jo ikke ta dem om man ikke er interessert. Jeg synes ihvertfall de piffer litt opp her, og de er jo ganske populære blant brukerne ser det ut som. Synes du skal legge inn flere av dem jeg MzFire, morsomme saker Klemzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. februar 2003 #11 Del Skrevet 17. februar 2003 Har lagt inn en ekstra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. februar 2003 #12 Del Skrevet 17. februar 2003 Kult, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. februar 2003 #13 Del Skrevet 17. februar 2003 Vampyrnavn på snikk snakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. februar 2003 #14 Del Skrevet 17. februar 2003 Det MÅ jo være en tråd pr. "navnetype" da, ellers hadde det bare blitt rot... Hadde vi hatt alle i samme tråd, da hadde Milla klaget over at vi bare laga rot og fikk jo forskjellige navn i samme tråd, og bare kaos. Nei, enkelte kan vi ikke tilfredsstille, så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 18. februar 2003 #15 Del Skrevet 18. februar 2003 At du gidder, Milla. Jeg leser heller ørten sånne navnetråder enn alle de gørrkjedelige trådene hvor du bretter ut om det utrolig spennende livet ditt, som du tror alle misunner deg. Skjerp deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. februar 2003 #16 Del Skrevet 18. februar 2003 Uten å blande meg inn i diskusjonen forøvrig... Men er det noen som har lagt merke til at denne PM'en heter "Til MzFire" ??? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. februar 2003 #17 Del Skrevet 18. februar 2003 Hadde hun lagt alle navetrådene inne på Snikk-Snakk hadde det vært helt OK, men ikke på feks. Generell debatt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. februar 2003 #18 Del Skrevet 18. februar 2003 Hadde hun lagt alle navetrådene inne på Snikk-Snakk hadde det vært helt OK, men ikke på feks. Generell debatt. Milla Nå ligger de jo på snikk-snakk da - så er dette virkelig noe å stresse ytterligere med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå