siril Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Min søster skal gifte seg i August, og jeg trenger tips til noe gøy jeg kan gjøre under underholdninga! Har hørt om folk som har vist film fra brudeparet som små, hatt drama osv. Noen som har noen gode historier? Skal også hjelpe til med utdrikkningslaget, hadde vært gøy å høre hva andre har gjort der:)
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Er jo ALLTID morsomt med power point presentajoner med mer eller mindre pinlige bilder fra barndommen. Kanskje noen fortellinger om alt det gale hun eventuelt fikk deg til å gjøre. Måter hun har lurt deg på og lignende... Ellers lo jeg så jeg fikk vondt i magen i et bryllup. Der hadde de klippet en film fra brudgommen var liten, hvor han stadig sang en sang om og om igjen. Han ble bedt om å synge annet, men nei. Kun den ene... Men vær snill da, hun skal jo ikke bli så innmari flau. Utdrikninslag finnes det mange tråde om her. Søk litt så finner du mange gode tips.
Lisa75 Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Hei Jeg var for noen uker siden i et utdrikningslag som ble arrangert i Oslo, utdrikkingslaget besto av mange ting bla. frokost på tøyen badet og vinsmaking på 19 trikken. Høydepunktet var absolutt en fotoshoot vi hadde i Oslo sentrum. Her var alle oss inbydde med på moro, mens bruden ble fotografert i mer eller mindre morosomme situasjoner. Vi hadde med oss masse kostymer og kledde henne opp slik at fotografen kunne ta stilige og pinelige bilder. En ukes tid etter fotograferingen fikk bruden tilsendt en stilig kalender med bildene, noe som var litt pinelig for henne da hun selfølgelig hadde smakt litt for mye på vinflaska før vi ankomm fotostudio. Fotoshooten er å anbefale om søsteren din er av typen som liker å få andre til å le.... husker ikke hva fotografen skulle ha betalt, men du kan jo evt sende han en mail om du ønsker å spørre han: www.utdrikningslag.org Lykke til hilsen Lisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå