Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge brukt Dermalogicaprodukter til rens og pleie av ansiktshuden, og er absolutt fornøyd med disse. Men begynner liksom å bli litt lei og ønsker å prøve andre renseregimer når Dermalogicaproduktene mine er oppbrukt ( det kan jo ta sin tid....de er jo rimelig drøye!).

Vet at Dermalogicas produkter er så bra fordi de ikke inneholder diverse stoffer, men problemet er at jeg ikke vet hvilke dette er. Hvis jeg skal kjøpe meg nye produkter i en ny serie, hvordan kan jeg da vite at de ikke inneholder alt det gørre som mange billige renseprodukter og hudkremer har, som tetter porene?

Hva vil dere anbefale? Jeg har typisk blandingshud. Tørr overhud og fet underhud. Får ofte kviser på haken og rundt munnen.

Takk for forslag!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg brukte Dermalogica i nærmere et år og ble aldri helt overbevist i denne perioden. Huden ble faktisk litt værre også. Nå prøver jeg ut en hudpleieserie som heter Ren. Kjøper den fra lookfantastik, men flere andre nettbutikker som Hqhair http://www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=316 fører også Ren. Ren skal på samme måte som dermalogica være med naturlige ingredienser istedet for syntetiske. Jeg er bare i utprøvingsfasen ennå, men til nå er jeg veldig fornøyd. Huden trives bedre enn den gjorde med dermalogica.

Endret av Timia
Skrevet

Jeg liker godt Clarins rens og tonic for tørr/sensitiv hud.

De inneholder naturlige ingredienser og er veldig bra på huden min. :)

Skrevet

Jeg bruker også Clarins og er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Jeg er forelsket i MD formulations. Produktene har gjort en stor forskjell på huden min, den er kjempefin nå.

Skrevet

Takk for masse tips! :)

Jeg har også lurt litt på MD, men er redd de er veldig sterke på huden? Og så finner jeg liksom ikke helt ut hva som skal brukes når.... :sjenert:

Hva bruker du da, Quirky? Og hvor får man kjøpt dette på nett?

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Ivory
Skrevet

MD formulations er ganske sterke, iallefall noen av produktene. Jeg ville gått til en hudpleier og fått (gratis) råd om hvilke produkter du burde bruke.

Selv bruker jeg facial cleanser og facial lotion (sistnevnte har fått nytt navn som jeg ikke husker i farta), og enten jojobaolje eller active moist fra Dermalogica som fuktighetskrem.

MD kan kjøpes på Beutybridge.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...