Pimbila Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Så dere det på nrk nå? Skikkelig morsomt, synes jeg. Hun er ikke helt god. Pinlig å se på, men svært morsomt Endret 26. januar 2007 av Pimbila
Gjest Pet Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg synes også det var morsomt - og pinlig! Måtte nesten snu meg bort da hun drev og herjet i begravelsen i Vålerenga kirke...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Leste at det skulle bli litt pinlig og svett og hadde egentlig bestemt meg for ikke å se på. Men det var jo veldig morsomt! Heia Linn!
Angus Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 elendig og umorsomt, rett og slett pinlig umorsomt får også slakt i aftenposten http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1616770.ece
MiniMjau Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Dette var utrolig morsomt synes jeg. Hun var utrolig freidig, og de pinligste situasjoner oppsto, uten at hun helt skjønte det.... Ser fram til neste episode!
tuji Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Veldig morsomt, skjønner ikke hva anmelderen i Aftenposten tenker på.
Pimbila Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 Han duden i Aftenposten skjønte vel ikke humoren
Donpedro Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Jeg syntes også det var gøy, og er helt uenig med Aftenposten. Kjente igjen deler av mange personer jeg har møtt oppgjennom årene. Bla som da hun gikk inn på kontoret til Gøril Maurseth. Jeg kjenner en person som har gjort akkurat slike ting, så jeg synes det var kjempegøy å se det i en serie. Og den kransen, da!! Med ballonger!! My gådd!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Likte det ikke. Trodde faktisk det kom til å bli et litt for smalt program til å kunne slå gjennom blant befolkningen, men siden så mange er fornøyd her, betyr det vel det motsatte. Jeg liker ikke sånn type pinlig humor. Det er faktisk noe av det verste jeg ser på TV.
Litt Lost Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 Morsomt og flaut! Må nok se flere episoder før jeg kan bestemme meg om jeg likte dette eller ei. Synes den var morsom på et vis, men ikke så jeg lo, og noen ganger synes jeg bare synd i damen.
*Shira* Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Han duden i Aftenposten skjønte vel ikke humoren ← Forstod ikke helt den overskriften på Dagbladet heller. Forstod de ikke at det var skuespill?? Jeg syntes det var kjempegøy. Hadde vondt i magen og måtte snu meg bort når hun begynnte å kore sammen med hun Gøril i kirken.. Au au au.... Endret 26. januar 2007 av *Shira*
Navnløs Skrevet 26. januar 2007 #13 Skrevet 26. januar 2007 Syns det var bra. Og ekstremt pinlig. Herregud... og alle de forslagene på bårekransen... Huff og huff. Ble veldig flau og det var nesten sånn at jeg ikke orka å se på fordi det var så pinlig, men det var jo morsomt også. Hehe.
hjertesukka Skrevet 26. januar 2007 #14 Skrevet 26. januar 2007 Kjente igjen deler av mange personer jeg har møtt oppgjennom årene. ← Samme her. Syntes det var gøy fordi jeg så karaktertrekk av folk jeg kjenner, og tenkte med meg selv "der fikk du den!" Blant annet ei kusine som alltid skal fremheve seg selv, også i begravelser.......
Væren Skrevet 26. januar 2007 #17 Skrevet 26. januar 2007 Hennes sosiale antenner / rollefiguren minnet jo litt om fyren i "the office" / kontoret. Han er også ekstremt pinlig å se på og bare turer fram... Har ikke helt bestemt meg for om jeg synes det var morsomt eller ikke.
Gjest Silmarill Skrevet 26. januar 2007 #18 Skrevet 26. januar 2007 Hjerte til hjerte var utrolig morsom og dette skal jeg garantert følge med på
Miami Skrevet 26. januar 2007 #19 Skrevet 26. januar 2007 Synes også det var veldig morsomt og kommer nok garantert til å se flere episoder. Men som flere andre her sier; det var skikkelig pinlig. Hadde til tider vondt langt inn i ryggraden, men flink er hun definitivt.
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. januar 2007 #20 Skrevet 26. januar 2007 elendig og umorsomt, rett og slett pinlig umorsomt får også slakt i aftenposten http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1616770.ece ← Jeg er ikke enig med Per Haddal i hans betraktninger. Marit Åslein bidrar tvert i mot med en ro og avslappethet som jeg sjelden eller aldri ser i regien av norske produksjoner. Generelt virker norske produksjoner krampaktige, synes jeg (som Kristiffer Joner kan være et ikon på). Riktignok ble jeg irritert på Linn Skåber en del ganger fordi hun agerte skikkelig usaklig og kaotisk...men ok med nytt program i norsk sammenheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå