Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det finnes en type sminke/dekkkrem/stift som brukes spesielt til å sminke bort mørke ringer under øynene. Hva heter den? Og noen som har noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Gjest koffeine
Skrevet

Jeg bruker touch eclat fra YSL (gullfarget penn), veldig fornøyd med den!

Skrevet

Concealer elr. highlighter.. Ysl sin skal være bra til under øyene (highlighter)

Akkurat nå bruker jeg Loreal sin, touch magic elns.. funker okei..

Meen, har enda ikke funnet en PERFEKT en selv, og har ikke fått kjøpt YSL sin da vi ikke har dette i butikkene våre her:/ kan bestille, men vanskelig å finne rette farge:(

Skrevet

Concealer eller highlighter alt etter hvor mye dekkevne du skal ha.

Skrevet (endret)

Concealer dekker mørke ringer fullstendig, mens en highlight reflekterer lyset vekk fra området, men den dekker ikke så mye, så hvis du plages av veldig mørke ringer, anbefaler jeg concealer.

Jeg bruker selv Helena Rubenstein Magic Concealer. Den koster 235 kr, men er veldig drøy, og ubeskrivelig god. Funker også bra til å dekke over kviser. Søk på forumet så skal du se at det er mange tilhengere her inne :)

Edit: Av highlighter liker jeg Magic Touch fra L'oreal.

Endret av Rexina
Skrevet

Jeg har både YSL sin gullpenn, Helena R Magic concealer og Kanebo sin concealerpenn. Kanebo slår dem alle!

Mye dekkevne og veldig god. Ysl sin er og god, men dekker ikke så mye, mer lysner. Helena R concealer er drøøøy.

Skrevet

Ja, nå har jeg notert og notert og notert....

Skal kjøpe "utstyret" i dag, så blir jeg så fin i helga, atte :)

Skrevet

Hvordan tar man på en slik conceler? Pleier dere å bruke noe over? pudder/ foundation eller noe`?

Skrevet (endret)

Bruker først concealer på problemområder (under øyenene og evt. kviser) så tar jeg på foundation (et tynt lag) over det, før jeg koster forsiktig på litt pudder på de blanke partiene mine.. dvs hake og nese.

Endret av Rexina
Skrevet

Helena Rubinstein magic concealer, den er virkelig magisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...