Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å klare å presse meg selv dit jeg burde når jeg ikke har noen til å fortelle meg hva, hvor lenge og hvordan (instruktør altså), og enda værre er det når jeg ikke har noe program å følge liksom. Litt teit... Har planer om å skaffe meg en spinning dvd (det finnes det?), men frem til da; er det noen som har litt peiling som har et forslag til et program jeg kan følge som skal vare i 45-60 minutter?

Og forresten, hvor mange kcal forbrenner man på en times spinning ca? Med svette som renner og høy puls... Cirka ja?

Blir veldig glad for forslag :)

Skrevet

1 time spinning middels intensitet (Middels intensitet: Du blir svett og får opp pulsen skikkelig. Du kan allikevel med en viss anstrengelse føre en konversasjon samtidig) i følge vektklubb.no: 497 forbrente kalorier.

Gjest Kristin_
Skrevet

Få deg en pulsklokke, finnes plenty av programmer man kan følge der man følger pulsen.

Skrevet
Få deg en pulsklokke, finnes plenty av programmer man kan følge der man følger pulsen.

Ja, det hadde jeg planer om å kjøpe meg faktisk... Men hvor finner jeg mer om de programmene da?

Gjest Kristin_
Skrevet

Tja, kondisprogrammer ligger jo igrunnen overalt, enkelte klokker har ting programmert inn, men mye bra på nett. Skal google litt

Skrevet
Tja, kondisprogrammer ligger jo igrunnen overalt, enkelte klokker har ting programmert inn, men mye bra på nett. Skal google litt

Takk, Kristin! :)

Skrevet
Treningsprogram for sykkel (riktignok for utendørs men må jo kunne brukes til spinning også)

http://www.syklistene.no/Trening_helse/Mosjon_trening/573

En del kondistrening i dette programmet

http://www.detnye.no/kropp/article28349.ece

mye man finner om man bare søker litt

Dette så bra ut! Skal se på det innen jeg skal sykle igjen. Og nå som jeg ikke er dødssliten etter min første økt på 4 år, så kjenner jeg at jeg har lyst til å gjøre det igjen i morgen! Takk igjen :)

Gjest *Fiona*
Skrevet

Siden dere er spinning-entusiaster, vet dere sikkert hvor og til hvilken pris man kan få kjøpt en bra spinningsykkel til å ha hjemme?

Hvor har dere sykkelen hen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...