camie Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Gjør som Nurken, trekker meg tilbake. Var sikker på at det ble noe denne måneden, alt ble gjort på rett tidspunkt, men etter så mange måneder med prøving bekrefter det legen sier; "har rett og slett ikke eggløsning" Skriver mer etter at jeg har vært til legen i februar, kanskje jeg føler meg mere klar da. Akkurat nå er jeg bare veldig trist fordi jeg begynte å spotte i dag. Kommer plutselig tilbake.
lilje20 Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Jeg forstår deg godt. Var en del her for et års tid siden, da måtte jeg bare gi opp for jeg ble mer og mer lei meg for hver mnd som gikk med negativ testing. Det er jo slik at jo mer man leser og mer man ønsker at en liten spire skal feste seg, så kjenner man jo alle symptomene så fort TR er en dag forsinket (til tider før) selv om det ikke er noe... Jeg har tenkt på det selv og trekke med litt tilbake, tenke på andre ting, men det er ikke så lett, skal på pergo til mandag og da er det jo et lite håp.. Og når håpet er der er det lett å drømme seg helt bort..
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Uff da. til deg, får håpe det ordner seg snart.
LindaMarie Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Må si at jeg også trekker meg tilbake for en stund, tror all den fokuseringa på alt mulig med graviditet å gjøre her inne gjør at jeg blir stressa. Var hyggelig å være her, nå skal viprøve å ikke tenke så mye på det og bare ta det som det kommer, tror ikke det er sunt, for meg hvertfall å bli så opphengt i det. Men jeg kommer nok tilbake senere..
Smashing Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Det høres fornuftig ut å trekke seg tilbake. Tror ikke jeg klarer det selv om det er PP4 uten resultat så langt. Jeg er en stressa person til vanlig jeg, så jeg tror ikke jeg stresser mindre av å lese her.. Håper det ordner seg for alle. Hvem hadde trodd det skulle være så vanskelig å bli gravid? Jeg trodde til å begynne med at alt man trengte var å ha ubeskyttet sex jeg.. Så "lur" går det an å bli..
måvite Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Tror jeg trekker meg sammen med dere for jeg orker snart ikke lengre.... Blir bare deppa av dette Skal i alle fall holde meg borte en stund så får jeg se hva som skjer videre... Lykke til alle slitere!!!!
smile Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Skjønner dere godt alle sammen! Jeg gjorde det samme for noen år siden etter at jeg hadde vært her inne og lest alt som var å lese. Etter en liten stund tenkte jeg heller ikke så mye på det! Lykke til!!!
Gjest Mayamor Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Har gjort det samme flere ganger, men "må innom" igjen med jevne mellomrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå