Catzy Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Nå som det plutselig er blitt ordentlig vinter i Oslo, merker jeg at jeg trenger bedre sokker. Ser etter sokker i tynn ull eller i det minste ullblanding. Helst knestrømper, men kortere er også OK. Tips? Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjøpte noen tynne ullsokker på Lindex før jul. De var ganske tynne (tilsvarende vanlige bomullssokker, bare i ull). Har ellers mange tynne ullsokker fra sportsbutikker (som en tjukkere enn de fra Lindex, men regner dem fortsatt som tynne ullsokker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjøpte noen tynne ullsokker på Lindex før jul. De var ganske tynne (tilsvarende vanlige bomullssokker, bare i ull). Har ellers mange tynne ullsokker fra sportsbutikker (som en tjukkere enn de fra Lindex, men regner dem fortsatt som tynne ullsokker). ← De beste jeg vet om er faktisk fra SAFA..ull/silke er min favoritt!! Kjøper dette på bogerud tekstil faktisk..koster rundt 80-110 per sokk..men jeg synes virkelig disse er gode! Tynne og gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightingale Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjøpte nettopp flere par tynne ullsokker på Lindex Oslo City. De har vært så gode å ha nå som det har vært så kaldt, jeg har brukt disse ullsokkene hver dag. De kostet heller ikke mye, bare 49 kroner per par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg kjøpte også noen av de ullsokkene på TILBUD igår faktisk..ble overrasket når jeg kom til kassen..betalte 12.50 per par! (Er halv av rød pris nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilol Skrevet 26. januar 2007 #6 Del Skrevet 26. januar 2007 Sparkjøp har noen gode tynne ullsokker. Inneholder også silke som gjør at de verken stikker eller klør Dessuten er det ikke sånn der stramt strikk på toppen, kjempe gode og varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff Skrevet 26. januar 2007 #7 Del Skrevet 26. januar 2007 hogm har også noen gode knehøye i ullblanding. tror de koster 40kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 27. januar 2007 Fant noen på H&M i går. Men ull og silke høres bedre ut. Takk for tips, skal sjekke innom Lindex, Bogerud og Sparkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 27. januar 2007 #9 Del Skrevet 27. januar 2007 Anbefaler virkelig safasokkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jannicke_* Skrevet 4. januar 2009 #10 Del Skrevet 4. januar 2009 Anbefaler virkelig safasokkene! Sjekk ut www.ulliver.no Safa produkter til absolutt skapelige priser. KJet om det ikke er en Sparkjøp i nærheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eileen Skrevet 4. januar 2009 #11 Del Skrevet 4. januar 2009 De beste jeg vet om er faktisk fra SAFA..ull/silke er min favoritt!! Kjøper dette på bogerud tekstil faktisk..koster rundt 80-110 per sokk..men jeg synes virkelig disse er gode! Tynne og gode. Helt enig, de er fantastiske! Sparkjøp har noen gode tynne ullsokker. Inneholder også silke som gjør at de verken stikker eller klør Dessuten er det ikke sånn der stramt strikk på toppen, kjempe gode og varme Det er Safa sokkene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå