Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt det i ca 1 mnd nå, og først de siste dagene har jeg begynt å svi i huden etter at jeg tar det på meg. Det gir seg etter ca 15-20 min, men jeg reagerte jo ikke slik før. Ikke i starten engang. Kan det være fordi det er kaldt ute at huden har blitt mer sensitiv? Eller kan det være andre årsaker?Rart at det skal skje først nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg tror jeg ville holdt opp en periode, kanskje et par uker. Kulda trekker fuktighet ut av huden din, og da er det ikke så lurt å irritere den enda mer ved bruk av ganske sterke produkter.

Skrevet (endret)

Ok. det er i kinnene jeg svir og det er der jeg pleier å bli tørr og sensitiv, så jeg kan jo kanskje nøye meg med å bruke den i t- sonen (problemsonen) en stund.

Et spm. til: Den vasken med Glycol...har det egentlig noe veldig effekt ved siden av facial lotion? det er jo Glycol i den også. Lurer på om det er likegreit å bare bruke en helt vanlig ansiktsvask også bare facial lotion? Eller gir den fra MD god effekt?

Endret av kitekatt
Skrevet

De svir i kinnene mine også, så jeg bruker det kun i t-sonen.

Skrevet

Huden min har reagert på samme måte som din. Jeg har konkludert med at det er skyldes det kjølige været :) Har derfor brukt fetere kremer på dagen da jeg kan oppholde meg ute, mens jeg på natten fortsetter med de litt sterkere produktene.

Skrevet
Huden min har reagert på samme måte som din. Jeg har konkludert med at det er skyldes det kjølige været  :)  Har derfor brukt fetere kremer på dagen da jeg kan oppholde meg ute, mens jeg på natten fortsetter med de litt sterkere produktene.

Ok, da er det sikkert kulda :) Ja da bruker jeg den bare lokalt en stund til det blir mildere.

Skrevet

Mener å huske jeg bruker akkurat det samme hudpleiesystement som deg kitekatt :-) .

Glycolserumet er ment for å matte ned, så de fleste trenger det vel strengt tatt ikke nå på vinteren uansett. Jeg dropper det i hvertfall glatt ;)

Merkelig at den du kjøpte det av ikke fortalte deg hva det var ment for? Det er jo et såpass dyrt merke og vil dessuten tippe du var hos en hudpleier?

Skrevet
Mener å huske jeg bruker akkurat det samme hudpleiesystement som deg kitekatt :-) .

Glycolserumet er ment for å matte ned, så de fleste trenger det vel strengt tatt ikke nå på vinteren uansett. Jeg dropper det i hvertfall glatt  ;)

Merkelig at den du kjøpte det av ikke fortalte deg hva det var ment for? Det er jo et såpass dyrt merke og vil dessuten tippe du var hos en hudpleier?

Jeg bruker ikke Glycolserum, men Facial lotion. Det jeg mente er at jeg har i tillegg ansiktsvasken med Glycol i.

Skrevet
Jeg bruker ikke Glycolserum, men Facial lotion. Det jeg mente er at jeg har i tillegg ansiktsvasken med Glycol i.

ok, skjønner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...