Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg en stor boks med Fairy Light som jeg ble anbefalt av to venninner som er ganske lik i fargen e som meg. Men jeg ser at den gjør meg blek. Det er liksom hakket for lys for meg tror jeg. Nå har jeg bestilt to prøver, Light og Medium. Men den jeg har som er for lys er stor boks....så det jeg lurer på er om dere tror jeg vil få et ok resultat ved å blande inn en av prøvene hvis de er litt mørkere? Eller bør man ikke gjøre det. Så det godt idag da jeg hadde på en farget dagkrem fra clarins (blonde), og så mye friskere ut. Den er jo også ganske lys da, men den ga meg mye mer glød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(har desverre ikke svar til deg, men hvor bestiller du prøver? :sjenert: )

Skrevet (endret)

Her

:)

Endret av kitekatt
Skrevet

www.colorfulsprinkles.com :)

(skynd deg, butikken stenger snart)

Skrevet (endret)

Jeg ble sminket med medium beige i sommer på spa, og den passet bra da, men da var jeg veldig brun (til meg å være). Så jeg har også bestilt en av de lyse (fairly light tror jeg), som jeg også ble bittelitt blek av. Så jeg blander hver gang jeg sminker meg, og det funker som bare det.

(Edit: Det er fair jeg har, ikke fairly light, for jeg ville ha nøytale undertoner.)

Endret av ayrabeth
Skrevet

Du kan jo ta ut litt ,og blande i noen av de andre.Ville ikke ha blanda i hele boksen med fairy light. Så ødelegger du ikke alt hvis det går galt. Bruker de samme som deg ser jeg,men for ikke å bli blek bruker litt av Faux Tan fra i.d på enkelte plasser i ansiktet. Da blir det fin glød :)

Skrevet
Jeg ble sminket med medium beige i sommer på spa, og den passet bra da, men da var jeg veldig brun (til meg å være). Så jeg har også bestilt en av de lyse (fairly light tror jeg), som jeg også ble bittelitt blek av. Så jeg blander hver gang jeg sminker meg, og det funker som bare det.

(Edit: Det er fair jeg har, ikke fairly light, for jeg ville ha nøytale undertoner.)

Ok, blander du det i boksen da? heller oppi og rister den eller noe? Jeg synes det er så vanskelig å se hvilken farge jeg bør ha, men fairly light så jeg at jeg ble blekere av faktisk. Det GÅR, men...vil jo se fresh ut :) Så lurer på hvis jeg har oppi den prøven med medium beige at det kanskej kan gå. Må vel helle av noe da for å få plass i boksen og. jaja, går vel på et vis :)

Skrevet
Ok, blander du det i boksen da? heller oppi og rister den eller noe? Jeg synes det er så vanskelig å se hvilken farge jeg bør ha, men fairly light så jeg at jeg ble blekere av faktisk. Det GÅR, men...vil jo se fresh ut :) Så lurer på hvis jeg har oppi den prøven med medium beige at det kanskej kan gå. Må vel helle av noe da for å få plass i boksen og. jaja, går vel på et vis :)

Nei, jeg blander i lokket, omtrent akkurat den mengden jeg skal ha. Blir det litt til overs heller jeg det tilbake i den lyseste boksen, for den er jo uansett alltid for lys. Men det er jo uansett lokket man skal bruke til å "swirle", så det er like greit og blande der også.

Skrevet

Det var smart :) Da kan jeg jo lett tilpasse etter fargen min. Må bare finne ut av blandingsforholdet også justere det etter årstiden :)

Venter fortsatt på de prøene, og passer eks. ren medium beige bedre til meg, kan jeg heller gi venninnen min den store boksen og kjøpe ny stor i riktig farge. Jeg blir jo uansett ikke blekere enn jeg er nå..hehe. Men er det en mellomting, kan jeg jo blande. Takk for hjelp!

Skrevet

Det var smart :) Da kan jeg jo lett tilpasse etter fargen min. Må bare finne ut av blandingsforholdet også justere det etter årstiden :)

Venter fortsatt på de prøene, og passer eks. ren medium beige bedre til meg, kan jeg heller gi venninnen min den store boksen og kjøpe ny stor i riktig farge. Jeg blir jo uansett ikke blekere enn jeg er nå..hehe. Men er det en mellomting, kan jeg jo blande. Takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...