Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på en ting. Er det vanlig med 2 dager mens? Har gått på p-piller i 7 år. Slutta på de i juni, men har fortsatt ikke lenger enn 2 dager mens... Bør jeg kontakte lege? Alt annet virker normalt..... utenom at jeg ikke blir gravid da :( Er litt lei ventingen, og er nå snart villig til å prøve det meste. Jeg vet at jeg hadde lenger mens før jeg startet på p-pillene...Håper noen har litt peiling på dette.

Jollys

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er noe galt med det, for jeg har aldri spurt legen, men som oftest har jeg bare 2 dager, jeg også, og litt rester den tredje...

Skrevet

Tror vel kanskje det er normalt å blø litt lenger når du har slutta på p-piller!?! Men hva graviditet-spørsmålet gjelder:fortvil ikke enda! Virkningen av p-piller kan sitte i kroppen i et år etter man slutter med de. Har ei venninde som hadde samme problemet som deg, hun gikk til akupunktør for dette og det hjalp,hun har nå større og lengre blødninger. Hvorfor ikke bare ta en telefon til legen din og spørre hva som er normalt, så slipper du å lure og engste deg! Lykke til! :blunke:

Skrevet

Tror vel kanskje det er normalt å blø litt lenger når du har slutta på p-piller!?! Men hva graviditet-spørsmålet gjelder:fortvil ikke enda! Virkningen av p-piller kan sitte i kroppen i et år etter man slutter med de. Har ei venninde som hadde samme problemet som deg, hun gikk til akupunktør for dette og det hjalp,hun har nå større og lengre blødninger. Hvorfor ikke bare ta en telefon til legen din og spørre hva som er normalt, så slipper du å lure og engste deg! Lykke til! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...