snøpus Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 har noen prøvd permanent farging av vipper. blir resultatet bra, holder det lenge og hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 Permanent farging av øyenvipper *Pris? - Det varierer fra frisør til frisør, der jeg tok det betalte jeg 250. Altså ikke så dyrt tror jeg. *Holdbarhet? - Vel.. Etter 3 mnd, begynner det å "gå nedover" .. Men det skal holde mange mnd ! Ingen legger merke til falminga, ikke du en gang. Mitt var vekke ca etter 5 mnd! *Resultat? - Det er perfekt! Mye bedre enn å legge maskara, om du liker mye vipp på øyenvippene så bruker du vippetang. Ikke før på med maskara da! + INGEN klomper(HERLIG) Og øyenvippene er separerte hele dagen Enste minus i det, er når du er ferdig i salnong og ksla gå ut, så ser det ut som du har lagt med MYE maskara og ikke giddet å ta det av når du våknet. Med andre ord- du er veldig svart rundt øynene. Men du får med deg en serviet med noe på så du kan tørke det av. Bare sett bilen din rett utforbi! Men dette overlever du-ekke SÅ "gidamej" du da !!! Dette er absolutt et must, og du angrer ikke! hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. april 2002 #3 Del Skrevet 7. april 2002 Man kan også forsøke Kolokrem, hvis man er blant dem som er litt støe på hånden og kan gjøre slik selv... Fargen holder i ca. 3 måneder, og en pakke til ca. 60 kr holder i evigheter. Anbefales på det sterkeste! Finnes i sort, brun og grå, tror jeg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå