Gå til innhold

vipper


snøpus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Permanent farging av øyenvipper

*Pris?

- Det varierer fra frisør til frisør, der jeg tok det betalte jeg 250. Altså ikke så dyrt tror jeg.

*Holdbarhet?

- Vel.. Etter 3 mnd, begynner det å "gå nedover" .. Men det skal holde mange mnd ! Ingen legger merke til falminga, ikke du en gang. Mitt var vekke ca etter 5 mnd!

*Resultat?

- Det er perfekt! Mye bedre enn å legge maskara, om du liker mye vipp på øyenvippene så bruker du vippetang. Ikke før på med maskara da!

+ INGEN klomper(HERLIG) Og øyenvippene er separerte hele dagen

Enste minus i det, er når du er ferdig i salnong og ksla gå ut, så ser det ut som du har lagt med MYE maskara og ikke giddet å ta det av når du våknet. Med andre ord- du er veldig svart rundt øynene. Men du får med deg en serviet med noe på så du kan tørke det av. Bare sett bilen din rett utforbi! Men dette overlever du-ekke SÅ "gidamej" du da icon_wink.gif !!!

Dette er absolutt et must, og du angrer ikke!

hilsen 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tristessa

Man kan også forsøke Kolokrem, hvis man er blant dem som er litt støe på hånden og kan gjøre slik selv... Fargen holder i ca. 3 måneder, og en pakke til ca. 60 kr holder i evigheter. Anbefales på det sterkeste! Finnes i sort, brun og grå, tror jeg...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...