Gå til innhold

Er det noen her som har fått soppinfeksjon/kløe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg barberte meg nedentil i går, som vanlig så fjerner jeg alt..og har gjort det i mange år nå.. Rett etterpå begynte det og svi og klø noe sinnsykt, det klør enda, og svir.. Kanskje jeg har tatt i for hart med høvelen..men uannsett, er det noen andre som har opplevd lignede? Jeg må i hvertfall løpe til apoteket i morgen og få meg en STOR stikkpille fra Canesten, hehe. NASTY.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker ikke akkurat av erfaring, men ja, en av kjønnshårenes oppgaver er å beskytte mot sopp og infeksjoner. Ellers behøver det ikke å være sopp du har, du kan også ha reagert på barberingen eller barberskummet.

Skrevet

Har klart det kunststykket jeg og. Ikke gøy.

Skrevet

Har hatt de samme plagene noen ganger, ja. Det trenger ikke å være sopp, men du kan jo selvfølgelig ta en Canesten. Og ellers kan jeg anbefale voksing i stedet. Det virker litt brutalt, men jeg personlig synes det er mye bedre for underlivet.

Skrevet

Jeg hadde nok forsøkt å sett det an en dag eller to for å sett om det var sårhet etter barberingen eller allergi. Ikke lurt å pøse på med canesten uten at det faktisk er nødvendig.

Skrevet

Jeg fant ut hva det var..har faktisk klart og få et sår inni tingen når jeg barberte meg.. Snakk om å barbere seg nøye liksom, ikke akkurat nødvendig og røske ut hele underlivet :grine:

Skrevet

Ja, man kommer langt med et speil - håper det gror fort. For meg er dette bare enda en grunn til å holde seg unna slike ssler...

Skrevet

i et lite hefte jeg fikk fra apoteket sammen med min lille eske canesten :legrine: sto noen oppsummerende punkter på hvordan man skulle UNNGÅ underlivssopp, og det ene punktet var bla

- ikke barber deg...

(så da må jeg vel begynne med brasiliansk voksing da :ler: )

Skrevet

Det hender noen ganger at jeg føler meg litt sår rett etter barbering. Nå har jeg begynt med Aco sin intimolje etter hver gang jeg har barbert meg. Funker bra.

Skrevet

Jeg var visst ikke innlogget. Det er meg som er gjest over her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...