Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Mammaen min kommer på besøk i morgen Jeg har lyst til å lage en kake vi kan kose oss med på kvelden, og derfor lurer jeg på om dere har lyst til å dele deres beste kakeoppskrift med meg? Fint om det er mulig å få tak i alle ingrediensene på bunnpris, men har mulighet til å dra til andre butikker også, så jeg blir glad for alle oppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Noen av mine favoritter som jeg har lagt ut tidligere: Gulrotkake Brownies Mississippi Mud Cake Kvæfjordkake/Verdens Beste To typer ostekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 "Ostekake fra Gastronomisk Institutt" som Arkana linker til er utrolig god. Men, det er for sent å lage den nå. Bør stå et døgn i kjøleskap etter at den er laget for at smaken skal sette seg synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, jeg har sett arkana legge den ut mange ganger, og tenkt at den skal jeg prøve ut.... men så husket jeg ikke det i går da Hadde begynte å lage en annen ostekake når jeg fikk linkene. Skal huske det en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå