Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Mammaen min kommer på besøk i morgen Jeg har lyst til å lage en kake vi kan kose oss med på kvelden, og derfor lurer jeg på om dere har lyst til å dele deres beste kakeoppskrift med meg? Fint om det er mulig å få tak i alle ingrediensene på bunnpris, men har mulighet til å dra til andre butikker også, så jeg blir glad for alle oppskrifter
Arkana Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Noen av mine favoritter som jeg har lagt ut tidligere: Gulrotkake Brownies Mississippi Mud Cake Kvæfjordkake/Verdens Beste To typer ostekake
skrue Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 "Ostekake fra Gastronomisk Institutt" som Arkana linker til er utrolig god. Men, det er for sent å lage den nå. Bør stå et døgn i kjøleskap etter at den er laget for at smaken skal sette seg synes jeg.
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Ja, jeg har sett arkana legge den ut mange ganger, og tenkt at den skal jeg prøve ut.... men så husket jeg ikke det i går da Hadde begynte å lage en annen ostekake når jeg fikk linkene. Skal huske det en annen gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå