Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Nå er det på tide å komme seg til tannlegen, jeg kan rett og slett ikke utsette det lenger. Gruer meg veldig, må blant annet ta to visdomstenner. Er det noen som anbefale en god tannlege i Fredrikstad sentrum? Gjerne en som holder til et sted som er noe fresht? Er ikke fra Fredrikstad, men bor her midlertidig
liv Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z0HLJ4MA Kjempe flink fyr! Har studentrabatt også om det skulle være aktuelt.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Er stedet og utstyret relativt oppdatert også (Forrige gang jeg var hos tannlege var jeg hos en skoletannlege med heller eldre utsyr og rutiner...)
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Er enig med pia, veldig flink tannlege som også skjønner at man kan være redd! Oppdatert og ung tannlege!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z0HLJ4MA Kjempe flink fyr! Har studentrabatt også om det skulle være aktuelt. ← Er han veldig pen og ung?? Føler det litt ubehagelig nemlig...
liv Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Han er oppdattert og har så og si helt nytt utstyr!
Gjest Trådstarter gjest Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Han er oppdattert og har så og si helt nytt utstyr! ← Tusen takk for svar og tips!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Liv har du mulighet til å sende linken på nytt? Skulle bestille time i dag, men fikk visst ikke opp linken lenger. (Jeg burde ha skrevet opp navnet tidligere, men jeg utsetter alltid tannlegeting )
Runningwolf Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har god erfaring med Balder Tannklinikk
Kvist Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 Kan anbefale Tannlegesenteret på Dampskipsbrygga 10 (inngang via Thornbutikken) Har vært hos en kvinnelig tannlege her og var veldig fornøyd, virket som om hun var både oppdatert, seriøs og ikke minst hyggelig. Ikke var hun avskrekkende i pris heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå