Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Har ikke så mange ledetråder, men det er hvertfall en sang som går på radioen nå, den er ganske snål/spesiell, og hun dama som synger har også en litt spesiell stemme. Er ikke helt sikker på hva hun synger, men det eneste jeg husker er noe om "Dirty hoe" eller "Dirty whore", og det høres ut som hun synger "Marie, marie, marie, marie, marie, marie, marie" eller noe sånt i refrenget, men er ikke sikker på om det er det hun sier Noen som har peil?
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Det er Rockettothesky med "Barrie for Billy MacKenzie". Norsk debutant så vidt jeg vet. Endret 25. januar 2007 av Frk Åberg
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Takk, hadde googla den før, men nå fant jeg det akkurat ut selv også Typisk det, akkurat når jeg poster en tråd om noe jeg har irritert meg over i noen dager
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Og det var selvfølgelig Barrie, og ikke Marie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå