Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest _Leela_
Skrevet

Har sett reklame og sjekka nettsiden til One Call, synes tilbudet faktisk så veldig lovende ut, men er det noen som har noen erfaringer?

One Call

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet

ja, vi er veldig fornøyde med one call! (det har vært flere tråder om det før her)

sambo har aldri hatt regninger på under 600 med netcom, nå er de på 160/170kr... han ringer riktignok litt mindre, men ikke så mye at det hadde utgjort 400 kr hos netcom.

Skrevet

Jeg er superfornøyd, har hatt Onecall i vel 3 måneder nå :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjesten
Skrevet

Gammal tråd, men eg svarar no likevel... Hadde One Call i ca 18 mnd, bytte til Chess etter eit enormt rot med rekningar eg ikkje skulle ha hatt, doble rekningar, truslar om inkassovarsel på rekningar som var kansellert... Maila med dei, og ringte dei minst 10 gonger på 4 mnd, då ga eg opp, sa opp abonementet og kjem aldri, aldri til å røre One igjen så lenge eg lever. Det desidert mest ubruklege selskapet når det kjem til å få kontakt med konsulentar og få endra noko som helst. Så eg betalar omlag 50 kroner meir pr mnd no med Chess, og eg gjer det med glede...

Skrevet

Jeg er nå fremdeles superfornøyd - har aldri hatt noen problemer med de. Sendte de ett par mailer for noen dager siden og fikk svar iløpet av 24 timer.

Når jeg blir oppringt av andre mobilselskaper kommer de til kort når jeg sier jeg har mitt abonnement hos One Call, ingen av dem har klart å matche det så langt.

Gjest Minimi
Skrevet
Gammal tråd, men eg svarar no likevel... Hadde One Call i ca 18 mnd, bytte til Chess etter eit enormt rot med rekningar eg ikkje skulle ha hatt, doble rekningar, truslar om inkassovarsel på rekningar som var kansellert... Maila med dei, og ringte dei minst 10 gonger på 4 mnd, då ga eg opp, sa opp abonementet og kjem aldri, aldri til å røre One igjen så lenge eg lever. Det desidert mest ubruklege selskapet når det kjem til å få kontakt med konsulentar og få endra noko som helst. Så eg betalar omlag 50 kroner meir pr mnd no med Chess, og eg gjer det med glede...

Har samme problem med onecall. Var veldig fornøyd i begynnelsen. Så fikk jeg inkassovarsel på en betalt regning, jeg ringte og de sa jeg bare skulle se bort i fra den. Og i dag kom det en ny en "Varsel om tungt salær" ikke vet jeg hva det betyr, men det høres fryktelig fint ut. Så jeg får ringe i morra og informere de om at den regninga ble betalt i januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...