Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant nettopp ut at jeg var to centimeter høyere enn jeg trodde - jeg er nå offisielt 170! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 170 cm og fornøyd med det. Har aldri vært høyere enn flammen - ikke med høye hæler heller. Sambo er 183 cm så vi matcher bra :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

1.68 cm. Sånn cirka. Sambo er bare noen få cm høyere enn meg, så vi er ganske samstemt der :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 1.78 cm høy. Hadde komplekser for det når jeg var yngre, alle var jo mye mindre enn meg, men nå er jeg stolt av høyden min. :briller:

det hender jeg går med høye hæler og, og det gjør meg egentlig ikke noe.

Samboeren er 2.05 cm høy, og SÅ høye hæler skaffer jeg meg nok aldri, så uansett hva jeg har på bena så blir jeg lavere enn elsklingen min :blunke:

Skrevet

Hei!

168 cm her :)

Klemz fra:

Skrevet

Sist jeg målte, var jeg 159,5 cm (uoffisiell måling). Når jeg oppgir høyden min på skjemaer o.l., runder jeg gjerne opp til 160 cm. Ellers synes jeg 159,5 høres ganske bra ut. :wink:

Jeg pleier ikke tenke på meg selv som spesielt lav. Kun hvis jeg er sammen med mye høyere venninner. Så jeg holder meg helst sammen med folk på min egen høyde. :blunke:

Kjæresten min er rundt 176 cm høy, noe som passer perfekt til meg. :P

Skrevet

Hehe, da slår jeg alle rekorder her virker det som!

Selv er jeg 1,58 mens kjæresten min er 1,96, altså nesten 40 cm forskjell!!!

Det er ikke alltid så gøy, det blir så fokus på det, spesielt ute blant folk...

Uansett funker det greit for meg, hadde jeg vært høyere hadde jeg måttet kaste mange av klærne mine....... :P

Skrevet

Jeg er 1.61 (eller 1.60 & 1/2...) og kjresten min er 1.83- et hode høyere og perfekt for oss!

Da jeg var yngre ønsket jeg altid å bli høyere, men...nå er jeg fornøyd som jeg er- faktisk passer høyden meg perfekt (bortsett fra når man spiller basket eller er på konsert- men snille gutter pleier å hjelpe meg framover. Altså- på konserter, ikke når vi spiller basket :hoho: )

Skrevet

jeg er 1,79 og begynner å bli vant med det siden jeg har vært sånn siden jeg var 15.. men er nå i en klasse hvor gjennomsnittshöyden er ca 1,59 og da föler jeg meg litt stor..

Skrevet

Hvis man fortsatte å vokse på samme måte hele livet som man gjøre de første årene, så ville de fleste av oss bli sånn rundt 15 meter så ca på strømpelesten.

Så noen områder ved aldringsprosessen kan vel sees på som positive??

Gjest Trønderveitja26
Skrevet

Jeg er 173høy.. og typen min er 150 cm høy.Hen sier han liker seg i brysthøyden... :lol:

Skrevet

Jeg er 1.62... ganske lita, men trives m det jeg..... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...