Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jag är 168 cm lång.

Hälsningar Donborwen :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

162,5 og er veldig fornøyd med det, ville ikke vært en millimeter høyere! Det eneste som er litt irriterende, er at bukser som regel er for lange i bena, men jeg har symaskin, så det er da null problem. Kjærsten er over 1.80, og jeg liker å føle meg liten og søt i forhold til ham. :lol:

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg er ca 168 så vidt jeg vet, og det passer meg utmerket. Jeg trives best med høyehelte sko. Ikke pga min høyde, men jeg får så mye bedre holdning da. Strak i ryggen, "penere" ben, ja jeg trives sånn.

Sambo er litt høyere enn meg, men ikke vesentlig mye, så med slike sko, så er han ikke høyest bestandig. Betyr det noe som helst? Min eks, da måtte jeg stå på tå for å kysse ham. Nei, jeg trives mye bedre sammen med en som er akkurat passe høy. Har NULL forståelse for at "han må være høyest". Slik vi har det, så passer det utmerket. Hvem bryr seg om hvem som er høyest? Vel, han ER høyest. Men ikke slik at jeg må strekke meg akkurat.... Det vikgitste det er folka det, ikke hvor høyt oppe hodet deres sitter :)

Skrevet

Høyden min veksler mellom 158 og 160.... :ler:

Skrevet

Høy nok til å være modell!

Synd at resten av kroppen ikke har tatt det poenget! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

coool

driiit høy...

redd jeg ramler den nart.. :(

jaja

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg er 169 lang og har det storartet med det! Min kjære er 175, så vi matcher hverandre perfekt! :D

Skrevet

jeg er 158.5 cm høy men jeg runder det alltid av til 160 cm :sjarmor:

da jeg var 14-17 syntes jeg alltid at det var for lavt og gikk alltid med minst 6 cm høye hæler men da jeg ble sammen med kjæresten min gav jeg opp. 6 cm hjelper nemlig ikke noe særlig når typen er en halv meter høyere! :hoho: jeg har nu null komplekser med å gå i lave sko men trives også i skyhøye hæler :briller:

Skrevet

18,1 dm sist eg vart målt :-)

Skrevet

1.78, en smule for høy...Typen er 1.85 og er akkurat ikke høy nok til at jeg føler meg vel i høye hæler :roll:

Gjest Zalomine
Skrevet

Hva ER dette problemet med høye hæler i forhold til kjærester? Er ikke dette om at "mannen må være vesentlig høyere" an absurd gammeldags forestilling? BRYR dere dere virkelig om noe slikt?

Jeg går i de skoa som jeg vil ha. Uanvhengig av hvor høy min samboer er. Og jeg anskaffer IKKE lave pensko, av den grunn at han ikke er en halvmeter høyere enn meg. Trives med sko pga skoa, ikke pga høyden på sambo...

Skrevet

Jeg er 169 sier jeg er 170, rett og slett at det er lettere :D men sko ønske jeg var 172. Når jeg var liten prøvde jeg alle mulige måter for og få kroppen lenger.. :hoho: måtte ha sett ganske domt ut da jeg hang ned fra klatrestativ og skreik, bli lenger, og fikk noen til og dra meg i bena. Tror neppe det funket :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje det er et ubevist behov for å bli beskyttet av en "stor" mann som gjør at jenter vill ha en partner som er vesentlig høyere enn de selv??

Gjest Zalomine
Skrevet

Har et mer bevisst ønske om å ha en som er snill, god, kjærlig, glad i meg, og ja, han passer på meg, enda han ikke er to meter høy....

Jaja, det er nå bare meg... Sånn er jeg, litt rar... :roll:

Gjest sexysadie
Skrevet

Er ikke av de høyeste akkurat med mine 1, 57 cm.

men jeg fyller meg selv helt ut... :hoho:

Skrevet

Jeg er 1.57 m over bakken - og heldigvis ikke noe under bakken. Syns det er passe så lenge jeg ikke veier 100kg - enda. :P

Skrevet

Jeg er 174 cm lang/kort og trives med det. Er gift med en mann som er 171 cm..uten at det skaper noe problem. Har aldri vært den som drømmer om en høy mann.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke dette med at mannen på død og liv må være høyest. Jeg er 13 cm høyere enn min kjæreste - og tro det eller ei - vi lever et helt normalt samliv allikevel!

Det er ikke vanskelig å krype inntil ham. Jeg trenger ingen "stor sterk" mann til å passe på meg (er jo diiiiiiger selv tydeligvis).

Jeg elsker også å gå i høye hæler - men gjør det helst ikke sammen med samboeren min. Ikke fordi han eller jeg ikke "tør", men fordi høydeforskjellen blir så stor at jeg må bøye meg for å snakke - og det gidder jeg ikke. På jobb derimot er det kjekt - enklere å sette seg i respekt når jeg er nærmere 1.90 høy - det er vanskelig å kjefte i "motbakke" som moren min alltid har sagt. Dessuten blir jeg flott med høye hæler!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...