Gå til innhold

Baksnakking fra den du trudde.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...var din kjæreste.

Hvordan ville dere ha reagert hvis du var sammens med noen og person baksnakket om deg til preti og kreti? og det viser seg at det over hodet ikke stemmer med hva personen sier om deg?...rett og slett løgn. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...var din kjæreste.

Hvordan ville dere ha reagert hvis du var sammens med noen og person baksnakket om deg til preti og kreti? og det viser seg at det over hodet ikke stemmer med hva personen sier om deg?...rett og slett løgn. :tristbla:

gjort det slutt, og sagt at sånne tragiske mennesker vil jeg ikke ha i livet mitt.

Skrevet

For noen år siden ville jeg blitt redd og sunket enda mer sammen!

Men hadde det vært i dag så hadde jeg kasta han på dør!

Skrevet

Hadde bedt han ryke og reise til helvete temmelig kjapt.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Jeg har opplevd noe av det samme, og jeg sa han var en drittsekk, skjelte han ut (han nekta for at han hadde løyet og baksnakket, selv om jeg visste det var sant), og snakker ikke mer med han pga dette.

Enkelte trodde på han, så etter dette har jeg funnet ut hvem som er mine ekte venner, for å si det sånn.

Endret av Kake
Skrevet

Hiv han på dør og snakk ikke med han lenger!

Han er ikke noe å samle på.

Skrevet

Om jeg var sikker på at det var han som baksnakket, og at det ikke var noen som slo sammen en skrøne om at han baksnakket så hadde jeg nok like godt pakket og dratt.

Skrevet
...var din kjæreste.

Mener du dette som et todelt spørsmål? Hvis han regelrett står og ljuger om det, hadde jeg jo ikke giddet å finne meg i det nei. Men det å baksnakke kjæresten er jo ikke nødvendigvis negativt da. (Eller er det forresten implisitt at baksnakking er negativ omtale?)

Uansett, når jeg og kjæresten min har hatt problemer, og jeg ikke greier å tenke meg ut en løsning på problemet, så behøver jeg jo noen å prate med. Man kan jo argumentere med at man skal kunne prate med en kjæreste om alt, men jeg synes rett og slett det ikke er tilfelle. Så da blir det til at man prater med en god venn i stedet.

Skrevet

Det der høres ut som exdama mi. Hu gjorde det slutt og baksnakker meg enda til gud og gammen. Jeg hadde nok kibba ett sånt nek på dør.

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som rakket ned på meg i alle sammenhenger både når jeg var der og bak ryggen min. Da var jeg svak og klarte ikke dra fra han (han hadde overbevist meg om at jeg var så fæl at jeg ALDRI ville få noen ny kjæreste og at vennene mine ikke var vennene mine at all). Men nei, det er ikke oppførsel man kan godta. Heldigvis kom jeg ut av det, det er tegn på at ting kan bli ille. Er du sikker på at det stemmer, dra.

Skrevet

Slike mennesker har man kort og godt ikke behov for i livet sitt, de tilfører en ingen positive hverken egenskaper eller annen glede og jeg ville derfor etter å ha konfrontert vedkommende med saken gitt klar beskjed om at dette var kroken på døra og at jeg aldri ville se vedkommende igjen.

Skrevet

Svaret sier vel seg selv egentlig!? Personer som er glad i en trekker en ikke ned i driten, tvertimot skal h*n heller være positiv og oppbyggende. Være seg venner eller kjærester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...