Doratheexplorer Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Sitter og vurderer å bestille bodyslimmer fra Ellos, i stedefor korsett. Noen her som har prøvd denne? bodyslimmer
kinemor Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hei du. Jeg er ganske sikker på at det er en slik søstra mi har kjøpt seg. Hun er ikke fornøyd med sin, den kryper oppover og krøller seg, samt at den ikke holder inn noe særlig. Men det er jo smak og behag.
Kath Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har denne og denne og er superfornøyd! De sitter godt på kroppen og holder inne alt uten at det er ubehagelig. Har ingen erfaring med at disse sklir opp!
Doratheexplorer Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Hei du. Jeg er ganske sikker på at det er en slik søstra mi har kjøpt seg. Hun er ikke fornøyd med sin, den kryper oppover og krøller seg, samt at den ikke holder inn noe særlig. Men det er jo smak og behag. ← Vet du om hun bestilte sin fra Ellos da?
Gjest Fruktfat Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 her er det endel forskjellig http://www.spanx.com/pls/enetrixp/!stmenu_template.main
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå